Instrumente muzicale de la Reghin, peste hotare. Cum a rezistat fabrica cu o istorie de 63 de ani
În fiecare lună pe porţile Hora ies aproximativ 4.000 de chitare (acustice, clasice şi electrice) şi cam 1.200 de instrumente din familia viorii. Marele avantaj al unei fabrici vechi este un brand consolidat, declară Adrian Crivii, preşedinte al companiei de evaluare Darian. Tot el spune că este foarte important ca fabrica să aibă un brand foarte cunoscut, experienţă şi tradiţie dar şi forţă de muncă calificată. Un dezavantaj poate fi amplasamentul fabricii dar şi activele depreciate şi în neconcordanţă cu tehnologiile actuale.
Vezi aici ilustratia la dimensiune mare.
Singurul mare avantaj universal al brandurilor ”cu tradiţie”, spune {tefan Liuţe, strategy director în cadrul Storience, este notorietatea lor ridicată. ”Dincolo de asta, calitatea produselor şi a promovării lor nu ţine deloc de tradiţie, ci de performanţa recentă şi prezentă a echipelor care le gestionează”, declară Liuţe. Unele branduri tradiţionale, completează reprezentantul Storience, au şi o reputaţie pozitivă, care în combinaţie cu notorietatea înseamnă performanţe de vânzări mai bune. Dar asta nu este neapărat un dat – există şi destule branduri ”vechi” care au avut sau au un nume slab, pe bună dreptate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro