Isteria Black Friday la români. Doar în Statele Unite s-a înregistrat un interes mai ridicat
Deşi a debutat în România abia în 2011, ţara noastră a ajuns rapid în top şi, în prezent, este pe locul doi după Statele Unite ale Americii în ceea ce priveşte volumul căutărilor online raportat la numărul total al locuitorilor ţării, conform Google Trends, potrivit agenţiei de marketing online, Today's . Retailerii din România, în ultimii doi ani, au devansat data şi derulează campaniile de Black Friday la finalul penultimei săptămâni din noiembrie. În SUA, acest eveniment încă se desfăşoară în ultima vineri, după Ziua Recunoştinţei.
În ceea ce priveşte comportamentul cumpărătorilor în luna noiembrie, în 2012, unul din patru români din mediul urban susţinea că este interesat de ofertele de Black Friday, iar aceasta era abia a doua ediţie a evenimentului. Anul următor, utilizatorii au cumpărat, pentru prima dată, mai mult din online decât din offline în perioada Black Friday. În 2014, cinci milioane de români au făcut cumpărături de Black Friday în valoare de peste 67 de milioane de euro. Acum, trei ani mai târziu, potrivit unui studiu realizat de eMAG, 6,7 milioane de români intenţionează să cumpere de Black Friday.
Pe Google, interesul pentru eveniment se manifestă încă de la finalul lunii octombrie, o creştere semnificativă înregistrându-se în ultimele două săptămâni înainte de Black Friday. Conform statisticilor Google, românii asociază, în proporţie considerabilă, brandul "eMAG" cu black friday. Today's estimează că anul acesta 30% din cei interesaţi se vor documenta prin intermediul dispozitivelor mobile.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro