Konica Minolta are 34,8% din piaţa multifuncţionalelor A3 color din România
Konica Minolta, lider european pe segmentul echipamentelor office color A3 şi de producţie digitală în anul fiscal 2014, conform datelor furnizate de institutul de cercetare infoSource, deţine o cotă de 34,8% din piaţa echipamentelor multifuncţionale (MFP) A3 color din România şi de 51,8% în zona de producţie digitală alb-negru şi color.
În Europa, compania a obţinut o cotă de 21,2% din piaţa echipamentelor multifuncţionale A3 color, cu peste 141.300 MFP vândute, iar în segmentul producţiei digitale a înregistrat o cotă de piaţă de 33,8%, cu vânzări de peste 6.200 de sisteme de producţie. Astfel, compania este clasată încă o dată pe primul loc atât în Europa, cât şi la nivel local.
Strategia Konica Minolta pe plan european şi, implicit, în România, vizează transformarea grupului într-un furnizor de servicii IT. Astfel, obiectivul principal al companiei pentru următorii ani evoluează de la vânzarea de hardware, prioritară până acum, la dezvoltarea portofoliului de managed services.
La baza schimbării de perspectivă a Konica Minolta se află provocările mediului office, precum Big Data, creşterea rapidă a conţinutului nestructurat, necesitatea eficientizării proceselor operaţionale, cerinţele de mobilitate şi de asigurare a securităţii informaţiilor. În acest moment, compania dispune de o expertiză amplă în aceste domenii, precum şi de un portofoliu potrivit necesităţilor şi aşteptărilor clienţilor. Astfel, în 2010, Konica Minolta a lansat Serviciile Optimizate de Printare (OPS), care pun accent pe eficientizarea infrastructurii de printare şi a proceselor de lucru conexe. În 2014, compania a intrat pe piaţa Serviciilor de Management de Conţinut (MCS), care vizează procesele de captură, distribuire şi gestionare a informaţiilor.
Ikuo Nakagawa, preşedintele Konica Minolta Business Solutions Europe: "Scopul nostru este ca în următorii ani să consolidăm poziţia Konica Minolta ca furnizor de servicii IT pe piaţa B2B europeană şi să devenim unul dintre furnizorii importanţi în această zonă. Consultanţii noştri au transformat astfel vânzarea de echipamente într-un proces consultativ, oferind clienţilor soluţii potrivite proceselor lor de business."
În plus, ca parte a strategiei globale de transformare în furnizor de servicii complete de IT, Konica Minolta îşi construieşte un portofoliu de Marketing Print Management (MPM), oferind la cerere clienţilor, în anumite ţări din Europa, capacităţile de printare pentru materiale de marketing precum şi servicii de marketing - Managed Marketing Services (MMS). Piatra de temelie în această direcţie a fost stabilită prin achiziţionarea în 2012 a firmei Charterhouse din Marea Britanie.
Ikuo Nakagawa, preşedintele Konica Minolta Business Solutions Europe: "Toate aceste noi linii de servicii asigură transformarea noastră într-un furnizor global de servicii IT orientate spre eficientizarea proceselor, atât pentru clienţii segmentului office, cât şi de producţie digitală. În acest scop, am lansat la începutul anului fiscal 2014 un plan de afaceri pe termen mediu, intitulat "TRANSFORM 2016", ceea ce înseamnă că ne aflăm în plin proces de transformare radicală."
Konica Minolta Business Solutions Romania, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată pe 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 24 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri.
Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă servicii optimizate de printare bazate pe soluţii complete de management al documentelor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro