Kraft Foods lansează un nou fel de biscuiţi: Milka ChocoLila Stix

Autor: Ioana Mihai Postat la 23 februarie 2012 115 afişări

Kraft Foods lansează Milka ChocoLila Stix în premieră în România şi Bulgaria. Fiecare cutie de 144 g conţine 27 de stixuri de biscuit crocant învelit în ciocolată cu lapte Milka (45%). Conform studiilor GfK, peste 90% dintre români cunosc această marcă, iar aproape 40% dintre consumatori consideră că Milka este cea mai fină ciocolată.

Lansarea produsului este susţinută de o campania de panotaj neconvenţional şi de comunicare dedicată în magazine, axată în special pe degustări de biscuiţi Milka ChocoLila Stix, în principalele puncte de vânzare.

Milka Biscuits au fost lansaţi în România în aprilie 2010, portofoliul cuprinzând acum Milka ChocoMinis, Milka ChocoBiscuit, Milka ChocoCookie şi gama Milka ChocoJaffa: Raspberry Jelly, Orange Jelly, Chocolate Mousse şi Toffee Mousse."Introducerea acestui nou sortiment de biscuiţi Milka ChocoLila Stix vine să consolideze imaginea premium a mărcii", declară Svetlana Macrinici, brand coordonator biscuiţi.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Kraft Foods,
Milka ChocoLila Stix,
biscuiţi
/actualitate/kraft-foods-lanseaza-un-nou-fel-de-biscuiti-milka-chocolila-stix-9337832
9337832
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.