Kraft Foods lansează un nou fel de biscuiţi: Milka ChocoLila Stix
Kraft Foods lansează Milka ChocoLila Stix în premieră în România şi Bulgaria. Fiecare cutie de 144 g conţine 27 de stixuri de biscuit crocant învelit în ciocolată cu lapte Milka (45%). Conform studiilor GfK, peste 90% dintre români cunosc această marcă, iar aproape 40% dintre consumatori consideră că Milka este cea mai fină ciocolată.
Lansarea produsului este susţinută de o campania de panotaj neconvenţional şi de comunicare dedicată în magazine, axată în special pe degustări de biscuiţi Milka ChocoLila Stix, în principalele puncte de vânzare.
Milka Biscuits au fost lansaţi în România în aprilie 2010, portofoliul cuprinzând acum Milka ChocoMinis, Milka ChocoBiscuit, Milka ChocoCookie şi gama Milka ChocoJaffa: Raspberry Jelly, Orange Jelly, Chocolate Mousse şi Toffee Mousse."Introducerea acestui nou sortiment de biscuiţi Milka ChocoLila Stix vine să consolideze imaginea premium a mărcii", declară Svetlana Macrinici, brand coordonator biscuiţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro