Lacoste, sponsorul lui Djokovic, vrea să "revizuiască" evenimentele din Australia cu jucătorul
Novak Djokovic a plecat din Australia după ce autorităţile i-au anulat viza pentru a doua oară. Acum, unul dintre sponsorii săi vrea să vorbească cu el, relatează CNN.
Lacoste a declarat că vrea o revizie a evenimentelor care au declanşat o bătălie juridică de aproape două săptămâni şi care l-au împiedicat pe jucătorul sârb nevaccinat să îşi apere titlul de la Australian Open. Australia cere ca vizitatorii internaţionali să fie vaccinaţi împotriva Covid-19, cu excepţia cazului în care au o scutire medicală.
"Cât mai curând posibil, vom lua legătura cu Novak Djokovic pentru a revizui evenimentele care au însoţit prezenţa sa în Australia", a precizat marca franceză de îmbrăcăminte într-un comunicat. "Le dorim tuturor un turneu excelent şi le mulţumim organizatorilor pentru toate eforturile depuse pentru ca turneul să se desfăşoare în condiţii bune pentru jucători, personal şi spectatori", a adăugat aceasta.
Sponsorii lui Djokovic au spus foarte puţine lucruri de când viza sa a fost revocată pentru prima dată, la scurt timp după sosirea sa în Australia, pe 5 ianuarie. Nu este clar când va intra Djokovic din nou pe teren. El va avea şansa de a doborî recordul de titluri de Mare Şlem masculin la Openul Franţei din luna mai, dar evenimentele din Australia au ridicat semne de întrebare cu privire la modul în care jucătorii nevaccinaţi vor concura în turneu.
Constructorul auto francez Peugeot, un alt sponsor al lui Djokovic, deţinut acum de Stellantis, a refuzat să comenteze. Producătorul elveţian de ceasuri Hublot şi gigantul japonez de îmbrăcăminte sportivă Asics nu au răspuns imediat la solicitările de comentarii.
Djokovic are contracte de sponsorizare în valoare de 30 de milioane de dolari pe an, potrivit Forbes, şi a fost al 46-lea cel mai bine plătit sportiv din lume în 2021.
Numărul 1 mondial era programat să joace luni seară la Melbourne, unde spera să câştige al 21-lea titlu de Grand Slam masculin, un record.
Lacoste a fost fondată în 1933 de René Lacoste, de 7 ori câştigător de Grand Slam, şi de antreprenorul André Gillier. Brandul a devenit celebru pentru tricourile sale polo din bumbac uşor, care poartă logo-ul unui crocodil - porecla dată lui Lacoste în perioada în care juca.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro