Leroy Merlin, afaceri de 500 milioane de euro în 2019: Avansăm cu două cifre şi în 2020. „Piaţa de bricolaj va continua să crească foarte mult.“
Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin şi-a majorat businessul de pe plan local cu peste 10% în 2019, un an despre care CEO-ul Frédéric Lamy spune că a fost „excepţional“. Ca urmare, businessul a atins pragul de jumătate de miliard de euro.
Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin şi-a majorat businessul de pe plan local cu peste 10% în 2019, un an despre care CEO-ul Frédéric Lamy spune că a fost „excepţional“. Ca urmare, businessul a atins pragul de jumătate de miliard de euro.
„Am avut peste 12 milioane de clienţi serviţi. Progresăm mai rapid decât piaţa şi ne consolidăm poziţia a doua pe piaţa de bricolaj odată cu lansarea magazinului online“, spune Frédéric Lamy.
Francezii vor continua să investească în România.
„Credem că vom avansa şi în 2020 cu două cifre. Suntem de părere că piaţa va continua să crească foarte mult, deoarece românii investesc mult în renovarea locuinţei şi continuă să cumpere bunuri imobiliare. Cea mai mare provocare a pieţei în acest moment este să fim capabili să furnizăm toate produsele solicitate.“
Magazinele Leroy Merlin se află în oraşe cu peste 100.000 de locuitori şi au în total 2.500 de angajaţi, cu o medie între 100 şi 200 de angajaţi per magazin.
În 2018 Leroy Merlin a fost al treilea jucător de pe piaţă după Dedeman şi Arabesque, afaceri deţinute de antreprenori români, familia Pavăl şi familia Rapotan.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro