Liviu Lepădatu: Investim 50 mil. euro în faza a patra şi pregătim o nouă etapă a proiectului, care va veni cu apartamente de închiriat. Este nevoie în piaţă de un „Stejarii“ pentru clasa medie
Două noi faze vor fi construite în cadrul proiectului rezidenţial Atria Urban Resort din nord-vestul Capitalei, pe lângă cele trei deja existente - faza a patra şi ultima, dar şi o nouă componentă de rezidenţial de închiriat pe un teren cumpărat recent de către dezvoltator, de peste şase hectare, pe malul lacului Chitila.
Două noi faze vor fi construite în cadrul proiectului rezidenţial Atria Urban Resort din nord-vestul Capitalei, pe lângă cele trei deja existente - faza a patra şi ultima, dar şi o nouă componentă de rezidenţial de închiriat pe un teren cumpărat recent de către dezvoltator, de peste şase hectare, pe malul lacului Chitila.
„Vom mai investi 50 mil. euro în faza a patra a proiectului, iar mai departe vom construi un proiect de închiriat, pentru a avea în portofoliu un produs care generează venit. Piaţa în acest moment doreşte un produs de închiriat şi este timpul de a veni cu un «Stejarii» dedicat clasei medii“, a spus Liviu Lepădatu, CEO al Cityring Property, dezvoltator al proiectului Atria Urban Resort. Stejarii, proiect rezidenţial de lux, demarat în 2007, este primul care a mizat pe conceptul de păstrare în portofoliu pentru a închiria şi nu vinde locuinţele.
Atria Urban Resort, complex imobiliar dezvoltat în zona de nord-vest a Capitalei, în sectorul 1, de către Evergent Investments, în parteneriat cu Cityring Property, a punctat finalizarea celei de-a treia fazea proiectului şi lansarea ultimei etape, în cadrul căreia vor fi construite peste 450 de apartamente, dintr-un total de 1.365. Proiectul, a cărui valoare consolidată se apropie de 140 de milioane de euro, urmează să se încheie în aproximativ doi ani şi reprezintă, în peisajul rezidenţial bucureştean, un model de dezvoltare sustenabilă.
Începând cu Faza a III-a, toate clădirile sunt aliniate la standardele nZEB de eficienţă energetică.
Liviu Lepădatu, antreprenorul care a creat conceptul Atria Urban Resort, ia în calcul un viitor proiect imobiliar pentru care a început să exploreze modele şi concepte internaţionale de locuire, viabile în Capitala României, Bucureşti.
„Ne aşteptăm ca vânzarea apartamentelor din Faza III, pe care tocmai am finalizat-o să se încheie anul viitor. În piaţa noastră, perioada medie de derulare a proiectelor de la faza de construcţie până la finalizarea vânzării este de trei ani iar piaţa rezidenţială din Capitală are perspective favorabile. Din datele pe care le-am analizat, din punct de vedere al tranzacţiilor, piaţa rezidenţială este de aproximativ 1 miliard de euro doar în sectorul 1. Cifrele iau în calcul construcţiile vechi şi noi, case şi apartamente. De aceea ne gândim deja la o nouă investiţie, astfel ca după finalizarea Atria, să continuăm cu un nou proiect rezidenţial“, a declarat Liviu Lepădatu.
Faza a III-a a proiectului imobiliar păstrează linia fazelor anterioare, clădirile având preponderent o înălţime P plus 4 şi parţial P plus 6, cu distanţe între ele cuprinse între 30 de metri şi 100 de metri. Suprafaţa totală a acestei faze este de peste 22.800 mp, din care 5.750 mp sunt destinaţi exclusiv spaţiilor verzi. Cele 350 de apartamente au design şi compartimentări diferite: studiouri de până la 47 mp utili, precum şi apartamente cu 2, 3 şi 4 camere, cu grădini proprii, balcoane sau terase ample. Valoarea de piaţă a Fazei a 3-a este estimată la aproximativ 40 de milioane de euro.
„Vrem să accentuăm faptul că Atria Urban Resort este un complex rezidenţial, destinat vânzării către clientul final, proprietarul, deoarece obiectivul nostru în acest proiect a fost să creăm un veritabil resort urban unde rezidenţii/proprietarii să se simtă acasă. Suntem interesaţi de calitatea locuirii şi să dezvoltăm în interiorul complexului o comunitate care împărtăşeşte aceleaşi valori şi are interese comune. În momentul de faţă, această comunitate numără deja aproape 1.500 de persoane. Dacă mergi prin Atria, vezi toate ferestrele luminate, aici e viaţă, e echilibru, e comunitate“, a declarat Liria Themo, director de marketing al Atria Urban Resort.
Atria este un complex preferat de familiile cu copii sau care intenţionează să aibă copii, dar şi de familiile care îşi doresc părinţii aproape. Printre rezidenţii Atria se numără şi multe persoane cu profesii liberale, cu programe de lucru flexibile sau care lucrează în regim de „work from home“. În complex predomină persoanele active, ocupate, iar achiziţia locuinţei se face atât din resurse proprii cât şi cu finanţare bancară.
„Ce am observat în ultimul timp, şi ne bucurăm că se întâmplă acest lucru, este faptul că tinerii care se mută aici îşi aduc şi părinţii, fie ca să aibă grijă de copii sau, pur şi simplu, pentru a fi unii lângă alţii şi a petrece timp de calitate împreună. Coagularea acestor familii extinse, precum şi prieteniile care se leagă între rezidenţii noştri este ceea ce ne-am dorit încă de la început şi suntem extrem de bucuroşi că, în acest fel, le-am oferit rezidenţilor noştri mai mult decât o locuinţă, oportunitatea acelui unic <<acasă>>“, a explicat Liria Themo.
În paralel cu vânzarea Fazei a III-a, dezvoltatorii pregătesc Faza IV, ultima a proiectului. În prezent, Faza IV are certificatul de urbanism şi se află în stadiul de pregătire a documentaţiei pentru obţinerea avizelor solicitate şi autorizaţiei de construire. Ultima fază a proiectului va avea 457 de apartamente, dezvoltatorul anticipând că lucrările vor începe peste aproximativ 6 luni.
Cityring Property ia în calcul ca, după finalizarea Fazei a IV-a, să demareze un nou proiect imobiliar în aceeaşi zonă, pe un teren de 6,5 hectare, pe malul Lacului Străuleşti, proiect cu care dezvoltatorul este, în prezent, în etapa de studiu de fezabilitate. Diferenţa dintre cele două proiecte va consta în faptul că noul complex ia în considerare un mix de clădiri destinate atât vânzării cât şi închirierii. Demararea proiectului este estimată pentru anul 2027.
Interesul clienţilor pentru achiziţia de locuinţe este unul sezonier, primăvara şi toamna fiind anotimpurile preferate în acest sens. „Probabil, acest instinct de căutare a unor condiţii mai bune să fie o manifestare instrinsecă şi naturală. Ciclurile biologice îndeamnă omul, aşa cum şi păsările îşi fac cuib primăvara, către a găsi un cămin nou. Toamna, nevoile se schimbă şi nu sunt neglijabile, pregătirea pentru un adăpost sigur sau un refugiu cald şi confortabil sunt esenţiale pentru a trece cu bine peste sezonul rece. În ambele anotimpuri, cerinţele pentru un spaţiu nou care răspunde nevoilor actuale devin mai acute“, a declarat Liria Themo.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro