Magazinele online au înregistrat vânzări de peste 127 milioane de lei în ultimele 12 luni
În perioada 1 mai 2015 – 30 aprilie 2016 românii au făcut aproximativ 550.000 de tranzacţii online în valoare de 127 milioane de lei, conform rezultatelor 2Parale. Printre categoriile care vând online cel mai bine se numără IT&C-ul, cu Samsung, Philips şi Acer ca brandurile cele mai cumpărate în perioada amintită.
Una dintre categoriile lider în ceea ce priveşte tranzacţiile online generate prin intermediul 2Parale în ultimele 12 luni a fost IT&C-ul. În perioada mai 2015 – aprilie 2016, a fost înregistrat un total de 42.000 de vânzări online în valoare de peste 30 milioane lei. Topul brandurilor care au generat cele mai multe vânzări online în ultimele 12 luni este reprezentat de nume ca: Samsung (6.000 de unităţi vândute), Philips (3.600 de unităţi vândute), Acer (1.900 de unităţi vândute), Asus (1.800 de unităţi vândute), Apple (1.100 de unităţi vândute) şi Lenovo (peste 1.000 de unităţi vândute).
O altă categorie de produse care a performat în e-commerce în ultimele 12 luni a fost cea de fashion & beauty. Aceasta a generat peste 140.000 de vânzări online în valoare de aproximativ 29 milioane de lei. Cele mai vândute produse online prin intermediul 2Parale au fost rochiile (peste 31.000 de bucăţi) şi pantofii (peste 12.000 de bucăţi).
În perioada amintită numărul de tranzacţii online prin intermediul reţelei a crescut cu 25% faţă de perioada similară anterioară.
„Dacă ne-am compara cu un mall, am fi cu siguranţă unul dintre cele mai aglomerate – lunar, trimitem peste 4 milioane de vizitatori către mai mult de 500 de magazine online, în condiţiile în care acestea plătesc doar pentru cumpărăturile finalizate”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro