Malaysia Airlines a lansat lista finala a dorinţelor pasagerilor
După patru luni de la catastrofele în care au fost implicate avioanele MH17 şi MH30, vânzăzile de bilete la cursele Malaysia Airlines s-au prăbuşit. Cota de piaţă a companiei a scăzut cu 40% în ultimele nouă luni, cu pierderi în ultimul trimestru de 59 milioane de lire, potrivit Huffington Post.
Reprezentanţii companiei aeriene încearcă un efort de rebranduire, prin "gafa de marketing a secolului", după cum este numită în presa internaţională. Compania a lansat concursul "My ultimate Bucket List", oferindu-le pasagerilor din Australia şi Noua Zeelandă opţiunea de a scrie un răspuns la întrebarea "Care este bucket list-ul vostru şi cum vreţi să realizaţi planurile din lista?"
"Bucket list" este termenul folosit pentru lucrurile pe care vrei să le faci înainte să mori. Lista dorinţelor a stârnit numeroase comentarii, iar compania a retras campania "My Ultimate Bucket List".
Reprezentanţii Malysia Airlines a anunţat săptămâna trecută că va renunţa la aproximativ un sfert din cei 19.500 de angajaţi pentru a revigora compania implicată în cele două tragedii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro