Marks & Spencer lanseaza lenjerie de culoarea pielii, in patru nuante
In mod traditional, lenjeria intima de culoarea pielii este de fapt bej, dar lantul Marks & Spencer a decis sa schimbe aceasta perceptie si a lansat o gama in care lenjeria este in patru nuante diferite de bej, adaptata mai mult tonurilor diferite ale pielii femeilor din toata lumea.
Cercetatorii de la Marks & Spencer au ajuns la culorile noii game de lenjerie intima in urma unor studii in randul a peste 1.000 de cliente, folosindu-se de un spectometru - un instrument care determina nuantele obiectului scanat, in cazul de fata pielea potentialelor cliente, scrie Daily Mail.
Rezultatele acestor cercetari au fost apoi comparate cu date despre etnie de la Biroul National de Statistica, asa incat sa se ajunga la cele patru nuante alese pentru gama de lenjerie intima. Pretul de vanzare pentru un set este de 26 de lire sterline.
"Femeile admit tot mai mult nevoia de a purta lengerie in culori neutre, care se potriveste perfect nuantei pielii lor, asa incat sa nu se vada prin haine", spune Soozie Jenkinson, seful departamentului de design de lenjerie intima de la Marks & Spencer.
Lenjeria invizibila, cum mai este denumita de cei de la Marks & Spencer, a fost promovata in Londra, in fata magazinului din Marble Arch, de modelele Joelle Kayembe, Ana Tanalia, Sarah Wiffen si Catherine Thomas. Vedete precum Twiggy, Dannii Minogue, VV Brown, Lisa Snowdon si Ana Beatrix Barros vor fi imaginea noii game de lenjerie intima.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro