Mutare surpriză în telecom: Vodafone atacă piaţa cu un nou brand. Ce este ”Cartela verde” şi cum puteţi face rost de una?
Vodafone atacă piaţa cu un nou brand
Noul brand a fost lansat în toamna anului trecut doar în unele regiuni din România, cel mai probabil pe baza analizelor realizate de companie privind structura bazei de clienţi şi a interesului pentru serviciile de internet mobil. Una dintre zonele în care Vodafone a lansat produsul şi l-a promovat vizibil este oraşul Piteşti, din judeţul Argeş. Pentru a se distinge pe piaţă şi pentru a se diferenţia de ofertele Vodafone, „Cartela verde“ utilizează culori diferite (verde şi galben), iar machetele şi produsele de promovare sunt „desenate“ diferit. De notat totuşi că pe materialele de promovare este menţionat faptul că acoperirea este furnizată de Vodafone.
Ce este ”Cartela verde” şi cum puteţi primi oferta?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro