Nemţii de la Dertour au finalizat achiziţia activităţii de turism a Eurolines
Agenţia germană de turism Dertour, parte a gigantului Rewe, cunoscut în special pentru operaţiunile de retail precum magazinele de discount Penny Market prezente şi în România, a finalizat achiziţia Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale Eurolines. Astfel, din luna octombrie, reţeaua de agenţii de turism ale Travel Brands poartă brandul Dertour.
Procesul de achiziţie a început în luna iulie, când activităţile de turism ale Grupului Eurolines – turoperare, retail, business travel şi incoming, care se derulau pe trei companii distincte – Touring Europabus (deţinătoarea francizelor TUI TravelCenter şi Eurolines), Nova Travel şi Danubius Travel, deţinute de Dragoş Anastasiu, au fost transferate pe noua companie Travel Brands SA, care a fost vândută către Grupul DER Touristik.
Travel Brands este condusă din funcţia de managing director de Cosmin Marinof, care anterior a ocupat poziţia de director de vânzări pentru operaţiunile de turism ale grupului Eurolines.
În urma achiziţiei, grupul DER Touristik preia 400 de angajaţi, 80 de agenţii de retail, activităţile de turoperare şi de incoming.
„Pentru noi, această achiziţie oferă noi oportunităţi de creştere. Acum putem oferi şi clienţilor din România produsele noastre de succes şi aşteptăm cu nerăbdare să cunoaştem mai bine această piaţă", spune Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a DER Touristik.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro