Nestlé a deschis Institutul de Ştiinţe al Ambalajelor, cu scopul de a diminiua până la zero emisiile de gaze cu efect de seră până în 2050
Nestlé a inaugurat astăzi, în Elveţia, Institutul de Ştiinţe al Ambalajelor (Institute of Packaging Sciences) primul de acest fel din industria alimentară. Acesta are scopul de a ajuta compania Nestlé să contribuie pozitiv la provocarea globală a deşeurilor de ambalaje din plastic şi să ofere soluţii de ambalare prietenoase cu mediul înconjurător.
Nestlé şi-a luat angajamentul de a face în proporţie de 100% ambalaje reciclabile sau reutilizabile pentru produsele sale până în 2025, semnând de asemenea un parteneriat cu New Plastics Economy Global Commitment, prin care a stabilit obiective concrete în direcţia eliminării deşeurilor de plastic şi poluarea la sursă. Institutul de Ştiinţe al Ambalajelor vine în întâmpinarea companiei pentru a-şi atinge obiectivele şi îşi va concentra activitatea în a găsi soluţii de ambalajele reutilizabile prin folosirea materialelor reciclate, bio sau materiale compostabile şi biodegradabile.
„Reducerea deşeurilor de plastic şi atenuarea efectelor schimbărilor climatice prin tehnologie de ultimă generaţie şi prin design inovator al produselor sunt o prioritate pentru noi. Experţii Nestlé creează şi testează noi materiale şi sisteme de ambalare ecologice, împreună cu echipele din centrele noastre de dezvoltare, alături de furnizori, instituţii de cercetare şi start-up-uri. Situat lângă centrele noastre de cercetare din Lausanne, Institutul de Ştiinţe al Ambalajelor se foloseşte şi de resursele noastre de cercetare existente în domeniul siguranţei alimentare, analizei şi ştiinţei alimentelor", a declarat Stefan Palzer, CTO Nestlé.
Odată cu lansarea Institutului de Ştiinţe al Ambalajelor, Nestlé anunţă că îşi accelerează şi acţiunile de combatere a schimbărilor climatice şi se angajează la zero emisii până în 2050.
Pentru a-şi atinge obiectivul propus pentru anul 2050, compania acţionează specific prin accelerarea transformării produselor în conformitate cu tendinţele şi alegerile consumatorilor odată cu lansarea de produse cu o amprentă redusă asupra mediului, dar care să contribuie şi la o dietă echilibrată, prin extinderea iniţiativelor din agricultură care să contribuie la absorbirea carbonului şi prin folosirea energiei electrice regenerabile în proporţie de 100% în fabricile, depozitele, logistica şi în birourile Nestlé.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro