O companie care voia să deschidă un centru de servicii cu 250 de angajaţi ezită să mai vină în România din cauza OUG 114
Creşterea pieţei locale, pregătirea angajaţilor şi noile proiecte de birouri fac din Bucureşti una dintre cele mai atractive destinaţii pentru companiile care doresc să se extindă pe domeniul centrelor de servicii, însă schimbările rapide şi puternice în ceea ce priveşte legislaţia le va ţine la distanţă.
„Ce s-a întâmplat cu ordonanţa pe final de an reprezintă motivul pentru care o companie se gândeşte să nu mai vină în România. Avem un client din Europa de Vest care voia să intre pe piaţa locală cu un centru de servicii, iniţial cu 200-250 de angajaţi şi cu perspectiva de a se extinde spre 500 de salariaţi. Acum ia în calcul să rămână în vest, cu toate că acolo nu găseşte competenţe lingvistice cum găseşte aici“, a declarat Laurenţiu Lazăr, managing partner la Colliers International România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro