Paradoxul Wizzair în România: cum a ajuns compania la cifră de afaceri zero

Postat la 15 iulie 2015 360 afişări

Paradoxul Wizzair în România: cum a ajuns compania la cifră de afaceri zero

Wizz Air România a avut anul trecut o cifră de afaceri 0, pier­deri de 27 de milioane de lei şi un număr mediu de 300 de angajaţi, potrivit datelor rapor­ta­te la Ministerul de Finanţe. Raportările financiare oficiale ale companiei sunt neobişnuite, întrucât Wizz Air este cel mai mare operator aerian din România după numărul de pasageri, depăşind operatorul aerian de stat Tarom.

România este una din pieţele-cheie de care busi­nessul global al Wizz Air este „dependent“, po­trivit informaţiilor publicate în prospectul de lis­tare al Wizz Air la bursa de la Londra. Compa­nia aeriană low cost a transportat în 2014 un număr record de 3,9 milioane de pasageri din şi spre Ro­mâ­nia. Spre comparaţie, compania naţională Tarom, care a transportat 2,3 milioane de pasageri anul trecut, a avut o cifră de afaceri de 1,1 mld. lei, circa 2.000 de salariaţi şi pierderi de 110 milioane lei.

Citiţi mai mult aici.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
wizz air,
cifra de afaceri,
pasageri
/actualitate/paradoxul-wizzair-in-romania-cum-a-ajuns-compania-la-cifra-de-afaceri-zero-14593998
14593998
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.