Paradoxul Wizzair în România: cum a ajuns compania la cifră de afaceri zero
Wizz Air România a avut anul trecut o cifră de afaceri 0, pierderi de 27 de milioane de lei şi un număr mediu de 300 de angajaţi, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe. Raportările financiare oficiale ale companiei sunt neobişnuite, întrucât Wizz Air este cel mai mare operator aerian din România după numărul de pasageri, depăşind operatorul aerian de stat Tarom.
România este una din pieţele-cheie de care businessul global al Wizz Air este „dependent“, potrivit informaţiilor publicate în prospectul de listare al Wizz Air la bursa de la Londra. Compania aeriană low cost a transportat în 2014 un număr record de 3,9 milioane de pasageri din şi spre România. Spre comparaţie, compania naţională Tarom, care a transportat 2,3 milioane de pasageri anul trecut, a avut o cifră de afaceri de 1,1 mld. lei, circa 2.000 de salariaţi şi pierderi de 110 milioane lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro