PAS CU PAS

Postat la 29 martie 2006 1 afişăre

Pentru ca marcile comune sa aiba succes, trebuie respectati urmatorii pasi:

 

PASUL NR. 1 - VIZIUNEA: Consultanti pe probleme de branding elaboreaza impreuna cu politicienii o promisiune generica a tarii (exemplu: Noua Zeelanda promite "100% natural", natural care se regaseste in vinul, lana si relieful tarii; Romania nu are inca o viziune).

 

PASUL NR. 2 - STRATEGIA: In functie de promisiunea tarii se construiesc promisiunile (strategiile) industriilor, ale marilor competente pe care tara le poate avea (in cazul Romaniei sunt vehiculate ca principale competente industria de IT, turismul cultural).

 

PASUL NR. 3 - TACTICILE: Se creeaza marci comune pentru produsele care au perceptia cea mai favorabila in afara. Crearea marcilor revine consultantilor pe probleme de branding, urmand ca pentru promovare sa se apeleze la agentiile de publicitate. Spre deosebire de viziune si strategie, tacticile sunt vizibile.

 

PASUL NR. 4 - INSTITUTIILE SI STANDARDELE DE CALITATE: Marcile colective nu sunt simple insemne grafice. Pentru ca o marca sa fie puternica, ea trebuie sa fie strans legata de criterii de calitate si de performanta, la randul lor gestionate de institutii specifice. Altfel, marca moare.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
PAS CU PAS
/actualitate/pas-cu-pas-978032
978032
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.