PAS CU PAS
Pentru ca marcile comune sa aiba succes, trebuie respectati urmatorii pasi:
PASUL NR. 1 - VIZIUNEA: Consultanti pe probleme de branding elaboreaza impreuna cu politicienii o promisiune generica a tarii (exemplu: Noua Zeelanda promite "100% natural", natural care se regaseste in vinul, lana si relieful tarii;
PASUL NR. 2 - STRATEGIA: In functie de promisiunea tarii se construiesc promisiunile (strategiile) industriilor, ale marilor competente pe care
PASUL NR. 3 - TACTICILE: Se creeaza marci comune pentru produsele care au perceptia cea mai favorabila in afara. Crearea marcilor revine consultantilor pe probleme de branding, urmand ca pentru promovare sa se apeleze la agentiile de publicitate. Spre deosebire de viziune si strategie, tacticile sunt vizibile.
PASUL NR. 4 - INSTITUTIILE SI STANDARDELE DE CALITATE: Marcile colective nu sunt simple insemne grafice. Pentru ca o marca sa fie puternica, ea trebuie sa fie strans legata de criterii de calitate si de performanta, la randul lor gestionate de institutii specifice. Altfel, marca moare.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro