PayPoint aduce Ukash în România
Operatorul de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin punct de retail PayPoint a încheiat un parteneriat prin care aduce pe piaţa locală Ukash, companie specializată în monedă electronică.
Parteneriatul oferă consumatorilor din toată ţara posibilitatea de a schimba numerar în monedă electronică, pentru a face plăţi pe internet în mod sigur şi confortabil. Ukash operează pe un număr semnificativ de segmente de piaţă precum cele de cumpărături online, carduri cadou, divertisment şi poate fi utilizat pentru a plăti direct şi în siguranţă pe mii de site-uri la nivel mondial.
Concret, consumatorii din România pot converti numerar în monedă electronică Ukash prin intermediul celor peste 7.000 de terminale PayPoint instalate în magazine de proximitate din întreaga ţară.
Valoarea tranzacţiilor online din România a crescut cu 24% în 2011, ajungând la 158,9 milioane de Euro, conform Romcard, ceea ce relevă o semnificativă creştere a pieţei. Totuşi, consumatorii din România sunt încă reticenţi cu privire la utilizarea cardurilor de credit sau debit atunci când fac tranzacţii pe internet. Un procent estimativ de 75% din plăţile realízate online sunt efectuate prin metode alternative plăţilor prin card. în acest context, posibilitatea de a converti numerarul în credit Ukash® pentru a realiza plăţi online este o iniţiativă importantă, care susţine creşterea comerţului electronic în România.
“Ukash este o alternativă viabilă plăţilor online cu card de credit sau de debit, oferind clienţilor posibilitatea de a utiliza numerar pe internet, fără a fi nevoiţi să dezvăluie informaţii financiare personale”, explică David Hunter, CEO Ukash. “Aceasta este soluţia ideală pentru oricine este îngrijorat de fraudele online sau pentru consumatorii care nu deţin un card bancar, oferindu-le posibilitatea de a plăti şi a cumpăra de la mii de magazine online la nivel mondial.”
“Având în vedere creşterea semnificativă a comerţului pe internet în România, considerăm că PayPoint, împreună cu Ukash, oferă consumatorilor acces la un sistem de plată sigur şi totodată comod, prin convertirea numerarului în monedă electronică”, a adăugat Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.
Ukash este reglementat de FSA (Financial Services Authority) şi oferă consumatorilor posibilitatea de a efectua plăţi pe internet în numerar, fără ca aceştia să dezvăluie informaţii financiare personale. Pentru a realiza o plată la unul din miile de magazine online din întreaga lume ce acceptă Ukash ca metodă de plată, consumatorii trebuie doar să introducă codul Ukash format din 19 caractere, cod ce se regăseşte pe fiecare chitanţă emisă de terminalul PayPoint.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro