Plus 19% pentru Ficosota în 2014

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 24 aprilie 2015 314 afişări

Ficosota, producător activ în peste 40 de ţări, cu activităţi în domeniul produselor pentru îngrijirea casei şi îngrijirea personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri, anunţă că pe piaţa din România a înregistrat în 2014 o creştere de 19% a vânzărilor.

Plus 19% pentru Ficosota în 2014

Pe piaţa locală, Ficosota depăşit o cifră de afaceri netă de 100 de milioane lei anul trecut, în creştere cu aproape 16,5 milioane de lei faţă de 2013, şi cu 41,5 milioane de lei mai mult comparativ cu 2012. 2014 a fost al doilea an consecutiv care a înregistrat o creştere de două cifre.

Cele mai importante branduri care au generat creşterea cifrei de afaceri a companiei în anul 2014 au fost: Savex (brand de detergenţi de rufe, cu o creştere a cifrei de afaceri de 39%, comparativ cu 2013), Pufies (brand premium de scutece de unică folosinţă pentru copii şi şerveţele umede, cu o creştere a cifrei de afaceri de 79%, comparativ cu 2013) şi Kubeti (brand de snacks-uri pentru copii, care şi-a menţinut acelaşi nivel, după ce aproape şi-a dublat cifra de afaceri în anul 2013 faţă de anul 2012).

„Cifra de afaceri a companiei a înregistrat o creştere însemnată (...)”, declară Iliya Arbov, director general Ficosota România şi Bulgaria.

Ficosota intenţionează să-şi continue investiţia în dezvoltarea portofoliului de produse, a distribuţiei şi a mixului de comunicare, iar pentru anul 2015 este prognozată o creştere a cifrei de afaceri de două cifre.

Ficosota Ltd. a fost înfiinţată în anul 1994 în Bulgaria şi este una dintre companiile cu cea mai rapidă creştere din Europa de Est, dedicată producţiei şi vânzării de bunuri de larg consum cu flux comercial ridicat, în categorii ca produse pentru îngrijirea casei şi îngrijire personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri.

Ficosota îşi vinde produsele în peste 40 de ţări de pe mai multe continente, cu birouri noi în New York şi Singapore. În România, Ficosota este prezentă de 10 ani şi îşi desfăşoară activitatea în mai multe categorii: detergent de rufe (Savex), balsam de rufe (Semana), săpun (Teo), scutece şi şerveţele umede pentru copii (Pufies), hârtie igienică (Milde, Emeka), prosoape de bucătărie din hârtie (Emeka), specialităţi din pâine coaptă (Maretti), snacks-uri pentru copii (Kubeti).

Urmărește Business Magazin

/actualitate/plus-19-pentru-ficosota-in-2014-14150078
14150078
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.