Pofte light
Intre micul dejun de acum 15 ani si cel de ieri sunt multe diferente - ca sa nu mai vorbim de rafturile magazinelor sau de meniurile din restaurante. In termeni de business, e vorba de "noile obisnuinte de consum", care sunt adesea induse, atent monitorizate si apoi transformate in profit.
Intre micul dejun de acum 15 ani si cel de ieri sunt multe diferente - ca sa nu mai vorbim de rafturile magazinelor sau de meniurile din restaurante. In termeni de business, e vorba de "noile obisnuinte de consum", care sunt adesea induse, atent monitorizate si apoi transformate in profit.
McDonalds e poate cel mai bun exemplu al schimbarilor de obiceiuri alimentare: acum zece ani, cand intra in
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro