Povestea unui restaurant românesc de la malul mării care nu avea nicio şansă, dar a devenit un succes. A ”încălcat” toate regulile jocului şi a câştigat
Restaurantul Pescăria lui Matei din Agigea, controlat de Matei Datcu, un tânăr la a treia generaţie de pescari, a finalizat anul 2018 cu afaceri de 12 milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul anterior, arată datele publice de la Ministerul de Finanţe şi calculele ZF.
Compania şi-a mărit profitul net la 3,7 milioane de lei anul 2018, faţă de 3,1 milioane de lei în anul 2017, arată aceeaşi sursă. În restaurant lucrau 54 de angajaţi anul trecut, potrivit mfinante.ro.
„În weekend-uri este mai mult decât plin, vine multă lume şi nu putem onora toate comenzile, de aceea nu mai luăm rezevări. Se aşteaptă şi două ore pentru o masă. Este turism de weekend, în timpul săptămânii cererea este mult mai mică. Pentru acest an estimez o creştere cu 5% a afacerilor”, a spus pentru ZF Matei Datcu, proprietarul restaurantului.\
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro