Prăjitura Barni acum cu 45% fruct în umplutură

Autor: Ioana Matei Postat la 20 martie 2013 732 afişări

Prăjitura Barni are acum 45% conţinut de fructe în umplutură. “Barni există pe piaţa prăjiturelelor din România de cinci ani, până acum înregistrând vânzări de peste 100 milioane de ursuleţi”, declară Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits - Kraft Foods România, parte a Mondelez International. Barni există în trei variante: cu umplutură de ciocolată, de lapte şi de căpşune.

Prăjitura Barni acum cu 45% fruct în umplutură

”Aceste rezultate ne-au încurajat să dezvoltăm gama”, adaugă Andreea Bogdan, care precizează că varianta cu măr este una nou lansată iar cea cu căpşune are acum o reţetă îmbunătăţită.

Barni este o prăjitură fără coloranţi sau conservanţi. Toate cele patru arome sunt disponibile atât în formatul de 30g, cât şi în cutia de 150g.

Lansarea Barni, 45% fruct în umplutură este susţinută printr-o campanie de comunicare media integrată: reclamă TV, promovare online, degustari şi proiecte speciale.

Mondelēz International activează în industria snack-urilor şi a înregistrat un venit de 35 miliarde de dolari în 2012, fiind prezentă în 165 de ţări. La nivel mondial, Mondelez International este lider în categoriile de: ciocolată, biscuiţi, gumă, bomboane, cafea şi băuturi, cu mărci cum sunt ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk şi Milka, cafeaua Jacobs, biscuiţii LU, Nabisco şi Oreo, băuturile Tang şi guma Trident.

Kraft Foods România este parte a Mondelez International. Mondelez International este prezentă pe piaţa din România din anul 1994. Mărcile Mondelēz International din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pimâs, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/prajitura-barni-acum-cu-45-fruct-in-umplutura-10678692
10678692
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.