Publicitatea rămâne motorul de creştere al Google. Alphabet, compania mamă a Google, a raportat venituri de 76,7 mld. dolari în T3, depăşind estimările analiştilor. Divizia Cloud a înregistrat primul profit operaţional din acest an. Acţiunile Google au scăzut cu peste 6% în tradingul after-hours la New York
Veniturile solide din publicitate au ajutat Alphabet, compania mamă a Google, să depăşească aşteptările privind vânzările în al treilea trimestru, deşi o performanţă mai slabă decât se aştepta în divizia sa de cloud computing a dezamăgit investitorii, scrie FT.
Divizia Cloud a Google, care a înregistrat primul său profit operaţional din acest an, a ratat la limită previziunile privind veniturile, crescând cu 22%, la 8,4 miliarde de dolari, faţă de aşteptările pentru un câştig de aproximativ 26%. Deşi unitatea a rămas profitabilă în cele trei luni până la 30 septembrie, venitul operaţional a fost mai mic decât în al doilea trimestru al anului.
Ruth Porat, noul preşedinte numit şi directorul financiar demisionar al Alphabet şi Google, a declarat că performanţa reflectă "impactul eforturilor de optimizare a clienţilor", în condiţiile în care aceştia caută să reducă costurile.
Investitorii monitorizează momentul în care încetinirea creşterii în domeniul cloud - în condiţiile în care companiile au căutat să reducă costurile - va atinge un nivel minim şi ce efect va continua să aibă bugetele mai restrânse ale întreprinderilor asupra furnizorilor de cloud, inclusiv Google şi Amazon Web Services.
Sundar Pichai, directorul executiv al Alphabet şi Google, a declarat marţi că există "semne de stabilizare".
În ciuda performanţei mai discrete în domeniul cloud, veniturile globale ale Alphabet au depăşit aşteptările analiştilor, crescând cu 11%, la 76,7 miliarde de dolari. Profitul pe acţiune a depăşit, de asemenea, previziunile, sărind cu 46% la 1,55 dolari, iar venitul după impozitare a crescut cu 42% la 19,7 miliarde de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană