Retailerul online Fashion Days ţinteşte vânzări de 157 milioane lei de Black Friday 2024, plus 15% faţă de 2023
Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, şi-a propus să atingă vânzări de 157 milioane lei în cadrul campaniei de Black Friday din acest an, în creştere cu 15% faţă de ediţia precedentă.
Campania de Black Friday se va desfăşura în perioada 4-10 noiembrie, retailerul având pregătit un stoc de peste 2 milioane de produse, dintre care peste 100.000 vor beneficia de reduceri. Valoarea totală a produselor aflate la reducere depăşeşte 250 miliarde lei, iar compania estimează că va procesa aproximativ 320.000 de comenzi pe parcursul evenimentului.
Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, şi-a propus să atingă vânzări de 157 milioane lei în cadrul campaniei de Black Friday din acest an, în creştere cu 15% faţă de ediţia precedentă. Campania de Black Friday se va desfăşura în perioada 4-10 noiembrie, retailerul având pregătit un stoc de peste 2 milioane de produse, dintre care peste 100.000 vor beneficia de reduceri. Valoarea totală a produselor aflate la reducere depăşeşte 250 miliarde lei, iar compania estimează că va procesa aproximativ 320.000 de comenzi pe parcursul evenimentului.
"Black Friday este între 4 şi 10 noiembrie, deci cumva toată săptămâna viitoare, iar discount-urile sunt până la 80%. Aici cred că este foarte important să menţionez faptul că discount-urile sunt calculate din cel mai mic preţ din ultimele 30 de zile. Spun asta pentru că eu cred că este o informaţie foarte importantă pentru cumpărători", a declarat Cristina Pîrjol, directorul general al Fashion Days, în cadrul conferinţei de presă organizată miercuri seară special pentru evenimentul de Black Friday.
Potrivit datelor prezentate, retailerul online de fashion anticipează că valoarea medie a coşului de cumpărături se va menţine la aproximativ acelaşi nivel ca anul trecut, în jurul sumei de 495 lei, în timp ce preţul mediu per produs este estimat la 225 lei. Fashion Days se aşteaptă ca clienţii să comande peste 700.000 de produse pe parcursul evenimentului.
Pentru a face cumpărăturile mai accesibile, Fashion Days va oferi beneficii suplimentare clienţilor care deţin sau îşi fac abonament Genius, incluzând vouchere şi reduceri exclusive. De asemenea, clienţii vor putea folosi opţiunea de plată în patru rate prin serviciul My Wallet pentru achiziţiile efectuate în perioada Black Friday.
Fashion Days face parte din grupul eMAG din care mai fac parte şi businessurile Freshful şi Flip. Pe lângă România, Fashion Days operează şi pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro