Robert Berza pleacă după 7 ani de la conducerea Fashion Days - cel mai mare retailer online de modă din România. Cristina Pîrjol preia ştafeta
Robert Berza va preda de la 1 aprilie 2024 conducerea Fashion Days - cel mai mare retailer online de modă din România – către Cristina Pîrjol, Commercial Director Selection de mai bine de opt ani în cadrul companiei. El a ocupat funcţia de director general al Fashion Days timp de peste şapte ani, perioadă în care Fashion Days a trecut printr-o transformare a brandului şi în care businessul a crescut foarte mult, în timpul mandatului său fiind introdusă o strategie axată pe branduri premium, plus o serie de funcţionalităţi noi pentru utilizatori – de la livrarea în lockere la „wallet” şi „dressing room”.
Robert Berza va preda de la 1 aprilie 2024 conducerea Fashion Days - cel mai mare retailer online de modă din România – către Cristina Pîrjol, Commercial Director Selection de mai bine de opt ani în cadrul companiei. El a ocupat funcţia de director general al Fashion Days timp de peste şapte ani, perioadă în care Fashion Days a trecut printr-o transformare a brandului şi în care businessul a crescut foarte mult, în timpul mandatului său fiind introdusă o strategie axată pe branduri premium, plus o serie de funcţionalităţi noi pentru utilizatori – de la livrarea în lockere la „wallet” şi „dressing room”.
„Colegii mei sunt conştienţi de mai bine de un an de intenţia mea de a îmi lua al doilea an sabatic începând cu această primăvară, pentru a mă bucura de timp de calitate alături de familie şi prieteni. Acest demers face parte dintr-un proces amplu care a inclus delegarea responsabilităţilor, restructurarea organizaţională şi împuternicirea colegilor în roluri cu mai multe responsabilităţi. După două perioade de creştere robustă la Fashion Days, am decis că este un moment oportun ca un nou lider să preia conducerea companiei, pentru a o propulsa la un nou nivel. Cristina este cea mai în măsură persoană care să ghideze compania în următorii ani. În prezent, Fashion Days se bucură de o rată impresionantă de creştere şi este angajată într-un proces remarcabil de expansiune prin diverse modele de business, inclusiv consignaţie, cross-docking şi marketplace door2door, urmând să îşi tripleze gama de produse în următorii ani”, a declarat Robert Berza, director general al Fashion Days – magazin online parte din grupul Dante International (eMAG), cu prezenţă în România, Bulgaria şi Ungaria.
Fashion Days se află în prezent într-un nou proces de transformare a businessului care îi va permite să îşi mărească considerabil gama şi să îşi crească veniturile. Mai exact, acesta a încheiat un parteneriat cu compania germană Tradebyte Software cu ajutorul căruia branduri mari internaţionale vor putea să îşi vândă produsele în magazinul online Fashion Days, iar de anul viitor va lansa şi partea de marketplace, prin tehnologia eMAG, la care vor avea acces comercianţi de fashion din România, Bulgaria şi Ungaria.
Estimările pentru anul fiscal 2023-2024 vizau venituri cuprinse între 820-850 milioane lei fără TVA pentru Fashion Days, în creştere cu circa 20% faţă de 2020 – primul an al pandemiei, vânzările de pe plan local având cea mai mare pondere în business.
Grupul eMAG a desemnat-o pe Cristina Pîrjol pentru a prelua conducerea şi a impulsiona dezvoltarea continuă a modelului de business şi a dinamicii de creştere de la Fashion Days. Cu o experienţă semnificativă în domeniul retailului de modă şi al comerţului electronic, Cristina s-a remarcat prin construirea strategiilor comerciale, diversificarea ofertei de produse, dezvoltarea unor echipe de înaltă performanţă şi reprezentarea cu mândrie a brandului şi valorilor Fashion Days.
"Ne aflăm, poate, în cea mai promiţătoare perioadă a istoriei Fashion Days, pregătiţi pentru o expansiune rapidă în următorii ani, pe o fundaţie stabilă şi profitabilă. Tot ceea ce am realizat în ultimii şapte ani sub conducerea lui Robert Berza ne-a pregătit pentru viitor, în care ne propunem să consolidăm poziţia de lider pe piaţa de modă online, să diversificăm modelele de afaceri şi să lărgim reţeaua de parteneri şi oferta de produse. Acest progres nu ar fi fost posibil fără suportul grupului, o echipă unită şi dedicată brandului Fashion Days, mereu gata să-şi depăşească limitele, lucru care ne face călătoria din următorii ani mult mai uşoară", a menţionat Cristina Pîrjol.
Cu o carieră de peste 22 de ani în fashion, începând cu poziţia de Country Manager pentru Tom Tailor România în 2002 şi continuând cu roluri de Retail Manager la Elmec România în 2006 şi Director Comercial la Follie Follie România în 2008, Cristina Pîrjol
a făcut tranziţia spre e-commerce în 2011, ca Head of Buying la Fashion Days Group. Integrarea în Dante International în 2016 i-a adus rolul de Director Comercial pentru selecţia de fashion, contribuind esenţial la extinderea portofoliului de parteneri şi mărci în categoriile de modă şi sport.
Cristina Pîrjol va ghida cea mai ambiţioasă transformare a Fashion Days până în prezent, tranziţia de la un singur model de afaceri la patru modele diferite, pentru a extinde considerabil gama de produse disponibile clienţilor şi pentru a facilita accesul partenerilor locali şi internaţionali pe pieţele din România, Bulgaria şi Ungaria, inclusiv prin extinderea beneficiilor Genius şi myWallet pentru cât mai mulţi clienţi Fashion Days.
În prezent, Fashion Days deserveşte peste 1,5 milioane de clienţi în România, Bulgaria şi Ungaria.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro