Românii au dat 400 mil. euro pe echipamente sportive
Cătălin Pozdarie, şeful retailerului de echipamente sportive Hervis, o reţea cu 12 magazine, spune că piaţa de profil a stagnat anul trecut la 400 de milioane de euro.
Cătălin Pozdarie, şeful retailerului de echipamente sportive Hervis, o reţea cu 12 magazine, spune că piaţa de profil a stagnat anul trecut la 400 de milioane de euro.
Această sumă include atât vânzările principalilor jucători specializaţi - Decathlon, Hervis şi Intersport -, dar şi pe cele ale lanţurilor de retail care vând şi produse de profil şi pe cele ale independenţilor.
„Cât timp puterea de cumpărare reală nu creşte este greu să crească piaţa. Mai mult, numărul locuitorilor a scăzut puternic în ultimii ani şi acest lucru se simte.“ Pozdarie spune că la nivel de piaţă fiecare cumpărător a lăsat la casă în medie 40 de euro, ceea ce înseamnă că 10 milioane de persoane au cumpărat anul trecut echipamente sportive.
Hervis şi-a bugetat o creştere de două cifre a afacerilor companiei pe care o conduce, deşi anul a început mai slab decât precedentul. Şeful Hervis
şi-a propus să câştige cotă de piaţă de la concurenţi, să deschidă cel puţin un magazin nou şi să îmbunătăţească gama de produse a retailerului cu afaceri de 15 mil. euro anul trecut.
„Anul a început timid. Ne-a lipsit iarna de anul trecut când a nins mai mult. Dacă e să ne uităm la anul în curs prin comparaţie cu precedentul, aş spune că atunci eram mai optimist“, spune Pozdarie (44 de ani).
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro