Românii vor fi întrebaţi săptămâna asta dacă acceptă condiţiile Facebook. Compania a decis: Acceptaţi reclamele noastre dacă vreţi să folosiţi reţeaua socială

Postat la 18 aprilie 2018 104 afişări

Facebook a anunţat săptămâna aceasta că va continua să utilizeze reclame direcţionate (bazate pe preferinţele utilizatorilor), iar acceptarea acestora este o condiţie pentru a putea utiliza reţeaua socială. Această decizie este viabilă în ciuda noilor regulamente europene, potrivit Reuters. Săptămâna aceasta, toţi utilizatorii din România şi din Europa vor fi întrebaţi dacă acceptă condiţiile companiei.

Românii vor fi întrebaţi săptămâna asta dacă acceptă condiţiile Facebook. Compania a decis: Acceptaţi reclamele noastre dacă vreţi să folosiţi reţeaua socială

Legislaţia europeană, care va intra în vigoare de luna viitoare, promite cea mai mare schimbare în privinţa intimităţii online, de la naşterea internetului. Companiile vor fi amendate dacă vor colecta sau vor utiliza informaţii personale fără permisiunea utilizatorilor.

 

Rob Sherman, şeful Facebook pe departamentul de inimitate ( n.r: privacy), a anunţat că reţeau socială va începe să le ceară europenilor permisiunea săptămâna aceasta pentru o varietate de modalităţi prin care Facebook va utiliza datele, dar acesta a transmis că opţiunea de a fi exclus din sistemul de reclame direcţionate iese din discuţie.

 

„Facebook este un serviciu care face profit pe bază de reclame”, a tarnsmis Sherman în cadrul unei întâlniri cu rpesa de la sediul companiei.

 

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.