STUDIU: Unde îşi fac românii cumpărăturile
Şapte din zece români preferă pentru cumpărături marile centre comerciale, datorită prezenţei zonei de distracţie şi a unui hipermarket în cadrul acestora, în timp ce magazinele stradale sunt aproape "inexistente", doar 2% preferându-le ca destinaţie de shopping, arată un studiu al CBRE.
Prin comparaţie, unul din cinci europeni alege magazinele high-street.
"Una din diferenţele substanţiale în modul de consum al românilor derivă din percepţia faţă de zonele de entertainment, astfel oferta de divertisment, precum şi prezenţa unui hypermarket / supermarket au o pondere mai ridicată în decizia românilor asupra alegerii unui centru comercial. Românii recunosc schimbările pozitive petrecute la nivelul centrelor comerciale în ultimii ani, însă investiţiile în servicii şi facilităţi sunt vitale pentru a menţine cota de piaţă în acest segment foarte competitiv", se arată în raportul "How Consumers Shop", realizat de firma de consultanţă imobiliară CBRE.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro