Tipografia Rottaprint anunţă investiţii de 4 milioane de euro în 2020

Autor: Andra Stroe Postat la 04 februarie 2020 150 afişări

Tipografia Rottaprint anunţă investiţii de 4 milioane de euro în 2020

Tipografia flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile Rottaprint anunţă investiţii de 4 milioane de euro pentru anul acesta. Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 23 milioane de euro, în creştere cu circa 7% faţă de anul precedent. Pentru acest an, Rottaprint estimează o creştere de două cifre a veniturilor. 

Investiţiile prevăzute pentru anul în curs vor fi direcţionate pentru dezvoltare software, siguranţa angajaţilor, utilaje prin care se va reduce impactul producţiei asupra mediului, implementarea unui sistem performant de colectare selectivă, dezvoltarea liniilor de producţie pentru etichetele inteligente, precum şi finalizarea procesului de certificare pentru siguranţa alimentară conform schemei FSSC 22000.

În 2019, compania a derulat investiţii de 1,5 milioane de euro în extinderea parcului de utilaje, echipamente pentru dezvoltarea unor noi linii de producţie precum cea a cartonaşelor promoţionale înfoliate sau a capacelor de aluminiu cu embosare pe margine (rim emboss) şi software.

„În 2020, vom continua dezvoltarea liniilor de fabricaţie pentru noile categorii de produse intrate în portofoliul Rottaprint şi ne întărim angajamentul de a asigura o producţie eficientă şi prietenoasă cu mediul. Toate aceste investiţii, cumulate cu realizările anului trecut, vin în sprijinul optimizării fluxului de producţie intern şi extinderea gamei de produse, fapt pentru care putem estima o creştere a cifrei de afaceri de două cifre până la finalul anului”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.  

Potrivit datelor companiei, cele mai solicitate produse de către clienţii Rottaprint în 2019 au fost: etichetele autoadezive, capacele de aluminiu şi etichetele fabricate din folie termocontractibilă. În ceea ce priveşte topul industriilor pentru care producătorul român a livrat anul trecut, acesta este condus de industria alimentară şi a băuturilor răcoritoare, urmată de vinuri şi industria de retail.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
investitii,
anunt,
productie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.