Tohani intră pe piaţa de apă minerală cu brandul Cheile Bicazului
Producătorul de vin Tohani, deţinut de omul de afaceri Virgil Mândru, intră pe piaţa de apă minerală cu brandul Cheile Bicazului, după ce la începutul anului a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni al firmei Naturalaqua Group, producătorul acestui brand.
Producătorul de vin Tohani, deţinut de omul de afaceri Virgil Mândru, intră pe piaţa de apă minerală cu brandul Cheile Bicazului, după ce la începutul anului a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni al firmei Naturalaqua Group, producătorul acestui brand.
„Niciodată nu am predat armele. În fiecare an am găsit soluţii pentru a compensa scăderea de pe piaţa internă a vinului. În 2010 am deschis fililale din China şi Polonia şi astfel am reuşit să compensăm. Între timp, Polonia a căzut şi ea iar acest lucru s-a văzut în 2012. Acum am considerat că trebuie să intrăm pe această piaţă de apă, complementară industrie noastre“, a spus Virgil Mândru pentru ZF. El nu a dorit să precizeze valoarea tranzacţiei.
Îmbuteliatorul de apă a fost cumpărat de la şapte persoane fizice române, iar anul trecut a avut o cifră de afaceri de un milion de euro. Anul acesta, Virgil Mândru spune că vânzările pe acest segment de apă vor atinge 2 milioane de euro.
Tohani, care în 2012 a avut o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, a intrat astfel pe piaţa apelor minerale, unul dintre puţinele segmente din industria alimentară în care companiile locale mai pot ţine în frâu invazia multinaţionalelor. Piaţa apelor minerale este estimată la 300-350 de milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro