Un nume nou îşi face loc pe piaţa locală de modă. Vor deschide în AFI, urmează Sibiu şi Arad
Grupul va inaugura magazine şi în Arad şi Sibiu, având deschise mai multe poziţii în acest sens
HalfPrice are în portofoliu „mii de branduri“ ale căror produse vor fi vândute cu discount, printre acestea numărându-se şi Guess, Tommy Hilfiger, GAP, Topshop sau Pimkie. În România, piaţa de outlet multibrand este fragmentată şi nu există un grup care să pătrundă în malluri şi parcuri de retail cum face HalfPrice.
Grupul polonez CCC, ce de¬ţine brandul de încălţăminte cu ace¬laşi nume – al doilea cel mai mare retailer de profil din Româ¬nia -, dar şi magazi¬ne¬le epantofi şi Modivo – cu¬noscute mai ales pentru ope¬ra¬ţiu¬nile lor online -, a adus pe piaţa lo¬ca¬lă o nouă marcă, este vorba de HalfPrice, un retailer de modă cu preţuri mici, activ pe segmentul de outlet. Primul maga¬zin a fost deja inugu¬rat la Turda, în parcul de retail Funshop Park, ur¬mând acum ca gru¬pul să îşi facă intra¬rea în Bucureşti, în AFI Cotroceni. În mallul bucureş¬tean, magazinul va fi pozi¬ţionat lângă hiper¬marketul Auchan.
Mai mult ex¬pansiunea HalfPrice continuă, pe listă aflându-se oraşele Sibiu şi Arad, con¬form anunţurilor de angajare publice.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro