UNIQA Asigurări a decis să acopere riscurile asociate pandemiei de coronavirus
UNIQA acoperă riscurile asociate pandemiei de coronavirus, atât pentru poliţele aflate în portofoliu, cât şi pentru poliţele nou încheiate, în condiţiile în care, în practica standard, contractele de asigurare încadrează pandemiile drept excluderi, potrivit informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei.
„Să asigurăm protecţia clienţilor noştri pornind de la nevoile reale ale acestora, adresând astfel diverse etape şi împrejurări din viaţa lor, este esenţa activităţii pe care o desfăşurăm. Decizia de a acoperi riscurile asociate COVID-19 are la bază promisiunea făcută clienţilor noştri de a le oferi valoare prin produsele şi serviciile UNIQA, precum şi prioritatea noastră principală, de a acţiona mereu cu toată responsabilitatea, indiferent de situaţie”, a declarat Lidia Drăgan, Director Dezvoltare Produse şi Servicii UNIQA Asigurări.
Astfel, pentru o plajă largă de produse de asigurare, în special pentru asigurările de viaţă, dar şi pentru asigurări de sănătate şi asigurări medicale de călătorie, UNIQA nu va aplica excluderile referitoare la epidemii/pandemii, aşa cum sunt prevăzute în condiţiile de asigurare, pentru evenimentele legate de COVID-19.
În plus, pentru a veni în sprijinul clienţilor care se află în imposibilitatea de a se întoarce în România în perioada imediat următoare, ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse de diverse state, UNIQA extinde cu 30 de zile valabilitatea asigurării, pentru clienţii care deţin asigurări medicale de călătorie şi sunt afectaţi de această situaţie. Condiţia este însă ca data plecării în călătorie şi data achiziţionării asigurării de călătorie să fie anterioare datei la care Ministerul Afacerilor Externe din România şi / sau Organizaţia Mondială a Sănătăţii a lansat un avertisment de călătorie în legătură cu existenţa unor factori de risc pentru o anumită regiune în ţară, spun reprezentanţii companiei.
În următorul interval, UNIQA va continua să comunice măsurile dictate de actualul context, ce vizează produsele de asigurare oferite clienţilor.
În ceea ce priveşte măsurile dezvoltate pentru clienţi şi angajaţi luate de UNIQA Asigurări în această perioadă în sensul limitării riscurilor de infectare cu noul coronavirus, acestea au fost implementate încă din luna februarie, în baza unui plan de acţiune recomandat la nivelul grupului internaţional, care vizează toate unităţile teritoriale ale companiei. Pentru a limita riscurile generate de evoluţia pandemiei, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au luat decizia ca, începând din 16 martie, activitatea de la nivelul sediului central să se desfăşoare în regim de lucru de acasă.
Iar migrarea celei mai mari părţi a interacţiunii cu clienţii a avut loc pe un cadru deja existent. Soluţiile digitale dezvoltate anterior cu scopul de a îmbunătăţi experienţa clienţilor se dovedesc acum extrem de utile, potrivit reprezentanţilor companiei.
În ceea ce priveşte plata primelor pentru poliţele de asigurare, clienţii au la dispoziţie mai multe canale digitale prin care pot rezolva acest lucru la distanţă, rapid şi eficient: plata online direct în cadrul paginii UNIQA şi prin transfer bancar online, utilizând aplicaţiile de Internet Banking sau Mobile Banking.
Procesul de emitere de poliţe este susţinut de o platformă online de vânzări, iar legătura cu agentul UNIQA rămâne constantă, via telefon şi email pentru transmiterea ofertelor. Poliţele sunt emise în format electronic şi transmise clienţilor prin email.
Legat de evoluţia pieţei de asigurări în perioada următoare, reprezentanţii companiei se aşteaptă ca schimbările de acum să impulsioneze întreaga industrie să pună mai mult accent pe servicii online.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro