Vascar a înregistrat creşteri ale reţelei de magazine proprii cu peste 20% în primele nouă luni ale anului
Compania locală de producţie de preparate din carne Vascar a anunţat o creştere de 23% a cifrei de afaceri la nivelul reţelei de magazine proprii, în primele 9 luni ale anului, faţă de acceaşi perioadă a anului 2015.
Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 17% faţă de perioada similară a anului trecut. „Accelerarea ritmului de creştere se datorează majorării vânzărilor la preparatele din carne, susţinute în principal de brandul Moldova în Bucate - un trend ce se reflectă şi în rezultatele generale ale companiei - dar şi extinderii şi modernizării reţelei de magazine proprii. Anul acesta am deschis primul magazin concept Moldova în Bucate la Bacău şi urmează relansarea magazinului din Iaşi, în baza aceluiaşi concept. Până la finalul anului ne-am propus deschiderea a 3 noi magazine proprii”, declară Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
În aceeaşi perioadă, magazinele proprii au înregistrat o creştere a numărului de bonuri cu 9% şi o creştere valorică de 13%, faţă de perioada corespondentă a anului trecut.
„Vom continua să extindem seria magazinelor concept Moldova în Bucate pentru că vrem să oferim clienţilor noştri o experienţă de cumpărare superioară. Aşa cum produsele Moldova în bucate înseamnă în egală măsură produse tradiţionale de calitate, dar şi amintiri ale unor experienţe memorabile în compania celor dragi, magazinele concept ce poartă amprenta brandului sunt mai mult decât simple spaţii comerciale, ele transmit emoţie, printr-o atmosferă caldă şi un design unic”, adaugă Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
Cu peste 30 de ani de experienţă şi o cifră de afaceri de aproape 61.2 milioane de lei în 2015, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne din România. Vascar procesează şi comercializează preparate din carne, pateuri, conserve din carne şi mâncăruri la cutie sub mărcile Vascar şi Moldova în Bucate. Pentru Vascar lucrează mai mult de 300 de angajaţi, iar compania deţine o fabrică de procesare şi 20 magazine proprii în regiunea Moldovei. O parte din produsele Vascar şi Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel naţional, în hypermarket-uri.
Vascar este o companie care produce preparate “marcă proprie” pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image şi Lidl.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro