Black Friday începe la Media Galaxy din 20 octombrie. Campania se va desfăşura pe parcursul a 35 de zile
Media Galaxy®, unul dintre retailerii electro-IT importanţi din România, anunţă derularea campaniei de Black Friday pe parcursul a 35 de zile, în perioada 20 octombrie–23 noiembrie.
" Am scos din ecuaţieaşteptatul dinainte de Black Friday, trezitul cu noaptea în cap, statul la coadă şi bătaia pe produse sau lipsa stocurilor. Considerăm că Black Friday este o oportunitate excelentă prin care să le propunem clienţilor mai mult decât preţuri foarte bune la mii de articole, asigurându-le timp suficient pentru a cântări deciziile de achiziţie, dar şi serviciile necesare pentru realizarea unei achiziţii complete. Avem stocuri şi ne-am pregătit temeinic pentru a ne asigura că toate comenzile sunt onorate în cel mai scurt timp şi că oamenii nu vor fi nevoiţi să se înghesuie în magazine pentru a cumpăra produsele dorite.”,spune Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy.
Campania este împărţită în mai multe rundede promoţii, de câte o săptămână fiecare. Ofertele vor fi dezvăluite treptat în fiecare rundă şi vor culmina cu runda finală în săptămâna 17-23 noiembrie.
În prima etapă, desfăşurată între 20 şi 27 octombrie, clienţii se pot beneficia de reduceri la peste 1.000 de produse din toate categoriile:
• Până la 80% la comunicaţii
• Până la 40% la televizoare
• Până la 40% la electrocasnice mari
• Până la 60% la electrocasnice mici
• Până la 60% la entertainment
Media Galaxy anticipează că volumul vânzărilor anul acesta va depăşi recordul de anul trecut, când lanţul de retail Media Galaxy şi Altex a avut vânzări cumulate în valoare de 80 de milioane de euro, atât online cât şi offline.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro