Veşti "proaste" pentru Kaufland
Kaufland şi-a construit poziţia de lider în comerţ, o piaţă de 35-40 mld. lei, cu rate de creştere anuale de peste 15%-20%. Cu un ritm de expansiune agresiv, o politică de discount, o promovare a mărcilor private, Kaufland a devenit din 2011 cel mai mare jucător din comerţ depăşind Metro Cash&Carry, jucătorul care a deschis porţile comerţului modern şi care a fost lider din 1996 – anul intrării pe piaţă - până în 2011.
CARE SUNT VEŞTILE "PROASTE" PENTRU KAUFLAND, DUPĂ REZULTATELE DE ANUL TRECUT
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro