Veşti "proaste" pentru Kaufland
Kaufland şi-a construit poziţia de lider în comerţ, o piaţă de 35-40 mld. lei, cu rate de creştere anuale de peste 15%-20%. Cu un ritm de expansiune agresiv, o politică de discount, o promovare a mărcilor private, Kaufland a devenit din 2011 cel mai mare jucător din comerţ depăşind Metro Cash&Carry, jucătorul care a deschis porţile comerţului modern şi care a fost lider din 1996 – anul intrării pe piaţă - până în 2011.
CARE SUNT VEŞTILE "PROASTE" PENTRU KAUFLAND, DUPĂ REZULTATELE DE ANUL TRECUT
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=14433131&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro