Vezi aici cum arată noul logo Facebook şi care este diferenţa intre cel vechi si cel nou

Postat la 02 iulie 2015 2027 afişări

“Ne-am gândit să îl modernizăm, să îl facem mult mai prietenos şi mai uşor de abordat”, descrie Josh Higgins, directorul de creaţie de la Facebook, într-un material publicat de publicaţia online Quartz, motivele pentru care reţeaua social Facebook va avea un nou logo.

Diferenţa nu va fi una sesizabilă la prima vedere. “Facebook” va fi în continuare scris cu alb pe fundal albastru, iar literele nu vor prezenta schimbări majore. La o privire mai atentă a noului design, se poate observa că literele sunt mai subţiri decât în vechiul logo, iar litera “a” este transformată într-o variantă mai modernă.

Iniţial, unele păreri legate de această schimbare nu au fost tocmai bune. Armin Vit, un specialist în design, critică Facebook pentru noul logo, care, după cum spune el, nu este reprezentativ. El se întreabă de ce ar vrea compania să ne schimbe percepţia asupra “a ceea ce ne imaginăm când ne gândim la Facebook”. Criticul de design numeşte noul logo Facebook “chiar mai general” decât anteriorul.

O altă părere este cea a lui Howard Belk, director de creaţie al unei agenţii de publicitate. El spune că cei de la Facebook au făcut această schimbare “conduşi de telefoane”. Acest logo este mai uşor de citit pe ecranele mici decât cel creat în 2005, iar vizibilitatea este mai bună datorită literelor subţiri.  

Reprezentanţii Facebook nu au comentat imediat în legătură cu implementarea noului logo pe toate platformele social media şi avantajele acestei schimbări.  Întrebat când vom vedea logo-ul cel nou, designerul de produs al Facebook a răspuns simplu - “curând”.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/vezi-aici-cum-arata-noul-logo-facebook-si-care-este-diferenta-intre-cel-vechi-si-cel-nou-14534718
14534718
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.