Vola.ro: 42% dintre biletele emise pentru perioada sărbătorilor au ca destinaţie finală un oraş din România
Deşi luna decembrie este cunoscută că fiind luna vacanţelor, din datele înregistrate de Vola.ro reiese că luna decembrie este şi luna întoarcerii acasă a celor care lucrează sau studiază în afară ţării. 42% dintre biletele de avion cu dată de plecare în lunile noiembrie şi decembrie au ca destinaţie finală un oraş din România, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei.
Principalele oraşe spre care se îndreaptă românii care se întorc în ţară în perioada sărbătorilor sunt Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara.
„Procentul celor care vin spre România de sărbători este similar cu cel de anul trecut, în aceeaşi perioada. Ce diferă însă este creşterea procentului celor care merg cu avionul spre oraşe mai mici precum Bacău, Sibiu, Craiova, Oradea, Suceava, Satu Mare, Constanţa, Târgu Mureş şi Baia Mare. Impactul deschiderii rutelor ce leagă destinaţii din Spania, Italia şi Marea Britanie de aeroporturile mai mici ale României este sesizabil şi se vede şi în evoluţia rezervărilor”. a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing Vola.ro
Principalele puncte de îmbarcare rămân oraşele din mari din Europa precum Londra, Roma, Milano, Paris, Berlin, Barcelona, Madrid, Bruxelles sau Dublin unde românii lucrează sau studiază. Sunt însă şi români care se întorc acasă din Dubai, New York, Amman sau Beijing.
Preţul mediu pentru un zbor cu destinaţia finală un aeroport din România este de 155 euro pentru zborul dus-întors. În medie, biletele includ o şedere de 10 zile în România şi cele mai solicitate date de călătorie includ plecarea pe 17 – 23 decembrie şi returul în 3 – 7 ianuarie.
70% dintre rezervările pentru perioada Crăciunului sunt pentru călătorii single. 20% sunt pentru călătorii în cuplu şi 10% pentru grupuri. Cel mai numeros grup care şi-a rezervat biletele de avion pe Vola.ro de sărbători include 9 persoane.
15% dintre zborurile de sărbători au întârzieri. În perioada sărbătorilor de iarnă aeroporturile se supra-aglomerează şi creşte incidenţa întârzierilor cauzate de condiţiile de vreme sau din alte motive. Vola.ro îşi sfătuieşte toţi pasagerii să ajungă cu aproximativ 2,5 – 3 ore înainte de ora plecării zborului, să îşi facă check în-ul online şi să verifice constant starea zborului. Departamentul de Relaţii cu Clienţii Vola.ro lucrează non-stop chiar şi în perioada sărbătorilor şi informează şi oferă asistenţă pasagerilor în legătură cu eventuale schimbări de programului de zbor.În 2017, Vola.ro a avut o cifra de afaceri de aproximativ 6,65 milioane de EUR şi a înregistrat un total de tranzacţii intermediate de peste 60 de milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro