Volumul producţiei, în creştere cu peste 25% pentru cea mai mare tipografie producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, în contextul pandemiei
Potrivit Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile din România, volumul producţiei în intervalul martie-mai a crescut cu peste 25%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2019. Creşterea a fost susţinută de numărul semnificativ de comenzi generate de industria dezinfectanţilor şi de cea alimentară, în contextul pandemiei de coronavirus.
De cealaltă parte, conform datelor centralizate de Rottaprint în perioada martie-mai, industriile care au înregistrat o reducere semnificativă a numărului de solicitări au fost cea chimică, în mare parte prin scăderea cererii de etichete pentru vopseluri, şi industria HoReCa. Pentru perioada următoare, compania estimează că volumul producţiei va reveni la un nivel mediu normal, în principal din cauza faptului că majoritatea campaniilor promoţionale desfăşurate de clienţi în lunile de vară sunt în acest moment oprite.
„În primele 3 luni de pandemie am înregistrat o creştere de peste 25% a volumului de producţie, creştere susţinută şi de solicitările în număr foarte mare a etichetelor pentru dezinfectanţi dar şi a celor pentru produsele alimentare. Pentru perioada imediat următoare, ne aşteptăm la o revenire către o cerere constantă, lipsită de fluctuaţii, mai ales în contextul în care companiile sunt în expectativă şi aşteaptă să vadă modul prin care se va reporni economia după această perioadă dificilă. De aceea, cred că este foarte important să încurajăm mai mult producătorii locali şi să educăm consumatorii să aleagă produsele autohtone. Numai aşa îi vom putea susţine pe cei care încearcă să facă economia să funcţioneze”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
În toată această perioadă, producţia Rottaprint a funcţionat la capacitate maximă pentru a livra în timp util toate comenzile solicitate în completă siguranţă. Pentru protecţia angajaţilor şi a famillilor acestora împotriva COVID-19, compania a luat o serie de măsuri suplimentare de igienă şi a investit până în prezent circa 40.000 euro în echipamente de protecţie (măşti de protecţie, viziere, mănuşi, combinezoane), dezinfectanţi şi pastile de cloramină.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro