WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019 şi vrea o creştere de 15-20% în 2020
Platforma WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creştere cu peste 15% faţă de anul anterior, şi estimează vânzări mai mari cu 15-20% în 2020 şi creşterea reţelei de distribuţie de branduri exclusive.
Platforma WatchShop.ro a vândut ceasuri şi produse conexe de 7,2 milioane de lei în 2019, în creştere cu peste 15% faţă de anul anterior, şi estimează vânzări mai mari cu 15-20% în 2020 şi creşterea reţelei de distribuţie de branduri exclusive.
Anul trecut, proprietarii siteului au deschis al doilea magazin fizic WatchShop.ro în AFI Cotroceni. În continuare, site-ul WatchShop.ro va genera cele mai mari venituri, depăşind, anul acesta, 6,5 milioane de lei. Diferenţa va fi realizată pe canalele offline: cele două magazine proprii şi distribuţie.
„Anul acesta se vor vedea şi mai clar în vânzările WatchShop.ro rezultatele strategiei de business şi a investiţiilor începute în 2019. Ne aşteptăm, astfel, să avem un mix bun între online şi offline, crescând popularitatea magazinului din AFI Cotroceni, şi continuând extinderea reţelei de parteneri care comercializează brandurile de ceasuri distribuite exclusiv de noi în România”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Din totalul ceasurilor vândute, brandurile exclusive vor reprezenta 10%-11%. Anul trecut, aproximativ 8% din volumele vândute au fost ceasuri distribuite în România exclusiv de WatchShop.ro.
Valoarea medie a coşului de achiziţii va depăşi 500 de lei în 2020 la WatchShop.ro. Anul trecut, achiziţia medie a fost de 480 de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro