WatchShop.ro: românii vor aloca între 500 şi 700 de lei pentru achiziţii de ceasuri în ultimele două luni ale anului
Vânzările de ceasuri mass-market şi mid-level vor creşte în ultimele două luni ale anului, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă – perioadă propice pentru a oferi cadouri – şi cu începutul campaniilor de reduceri, potrivit magazinului online de ceasuri WatchShop.ro.
În această perioadă, românii vor aloca între 500 şi 700 de lei pentru achiziţii de ceasuri pentru uz personal sau pentru a fi oferite cadou.
„Sărbătorile de iarnă au fost întotdeauna un moment propice achiziţiilor de accesorii, atât pentru a fi oferite cadou persoanelor dragi, cât şi pentru uz personal, iar ceasurile se află în topul alegerilor din această categorie. Din căutările şi comenzile plasate de clienţii WatchShop.ro, observăm deja un interes foarte mare pentru ceasurile fashion şi cele cu tehnologii noi, lucru ce ne indică o tendinţă în comportamentul de consum din ultimele luni ale anului, moment pentru care ne-am pregătit cu stocuri şi colecţii noi”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro