Zitec: afaceri de 6 milioane euro în 2018, plus de 22% faţă de anul precedent

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 26 februarie 2019 72 afişări

Zitec, lider pe piaţa de IT din România, specializat în dezvoltarea de soluţii, servicii şi produse tehnologice personalizate, a încheiat anul 2018 cu venituri de 6 milioane de euro, în creştere cu 22% faţă de anul precedent. Pentru anul 2019, compania are în plan dezvoltarea parteneriatelor recente în zona de RPA şi IoT, creşterea activităţii pe pieţele din UK şi USA, şi lansarea Mirro.io, noul produs Zitec, în prima jumătate a anului.

Zitec: afaceri de 6 milioane euro în 2018, plus de 22% faţă de anul precedent

Investiţia în divizia de consultanţă în inovare de la începutul lui 2018 a adus companiei proiecte noi în portofoliu, atât prin câştigarea de licitaţii internaţionale, reflectate în creşterea cifrei de afaceri la peste 5.2 milioane de euro (o creştere de 17% faţă de 2017), cât şi prin obţinerea de finanţări nerambursabile, reflectate în creşterea de venituri la peste 6 milioane de euro în 2018. Astfel, Zitec derulează în prezent proiecte pentru Agenţia Spaţială Europeană şi National Health Service Scotland, precum şi proiecte din zona de imagistică medicală, dar şi primul proiect european de realizare a unei curricule blockchain pentru cadre didactice şi antreprenori, BLOCKS. 

 

În portofoliul Zitec pe 2018 se numără clienţi din peste 15 ţări, care activează în industrii variate precum fintech, logistică, e-commerce, tehnologie, pentru care compania a extins pachetul de servicii de la dezvoltarea de soluţii personalizate, la optimizări de performanţă sau componente de digital marketing, poziţionându-se ca partener strategic al clienţilor săi, cu o viziune integrată asupra business-ului acestora. Printre cei mai importanţi clienţi internaţionali ai Zitec se numără Amadeus, ST Microelectronics, TechSoup, The FundWorks, The Wine Society, Sandton Capital, iar in România: PayU, SameDay Courier, Porsche Romania, Credit Europe Bank, Noriel, Urban Monkey, Depanero sau Network One Distribution.

 

Divizia de Digital Marketing din cadrul Zitec a continuat în 2018 creşterea echipei, oferind clienţilor servicii digital marketing end-to-end. Echipa acoperă întreg spectrul de activităţi în zona de prezenţă şi promovare în mediul online, inclusiv dezvoltarea şi optimizarea website-urilor, SEO, social media, promovarea în sistem Pay-Per-Click, dar şi media buying direct pe site-urile locale şi în sistem programatic. Prin integrarea tuturor canalelor de comunicare, clienţii Zitec au vizibilitate completă asupra datelor şi astfel optimizarea mediilor de promovare devine mult mai eficientă.

2018 a însemnat pentru Zitec şi investiţia în Instant Factoring, prima platformă fintech românească de factoring lansată în luna aprilie.

 

InstantFactoring.com a încheiat anul cu un volum de peste 1500 de finanţări acordate în valoare de 2,7 milioane de euro, o finanţare de 1,5 milioane euro primită de la un fond de investiţii din USA, dar şi premiul pentru cel mai bun Start-up Fintech al Anului din Europa Centrală în cadrul Central European Startup Awards 2018 de la Varşovia. 

 

Lider pe piaţa IT din România, cu birouri în Bucureşti şi Braşov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluţii de afaceri, servicii şi produse tehnologice personalizate, precum şi servicii de digital marketing.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
afaceri,
crestere,
dezvoltare,
piata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.