Zuzu, care realizeaza 40% din vanzarile Albalact, are cont pe Facebook
Zuzu, marca de lapte cea mai bine vanduta, cu o cota de piata de 20% in categoria de lapte pasteurizat si circa 30% din segmentul lapte UHT si pasteurizat, a trecut recent printr-un amplu proces de rebranding.
Valoarea totala a proiectului (care include cercetarea, proiectul de rebranding, comunicarea si implementarea) se plaseaza in jurul a jumatate de milion de euro.
Albalact, singurul producator roman de lactate din primul esalon, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 53 de milioane de euro, in crestere cu aproape 19% fata de anul anterior, iar profitabilitatea a crescut spectaculos (cu 330%), ajungand la 600.000 de euro.Pe piata de lactate, evaluate la un miliard de euro, cei mai mari producatori sunt Danone, Friesland-Campina, Hochland, Albalact si La Dorna (Lactalis).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro