Sa vindem pantofi si bogatilor!
Dupa ce a facut din Leonardo cea mai mare retea de magazine de pantofi din tara, omul de afaceri oradean Florin Panea vrea sa cucereasca si zona clientilor cu venituri ceva mai mari. Segmentul premium este, de altfel, o carte pe care pariaza si alti comercianti romani de incaltaminte.
“O retea de magazine pe un segment superior de piata este si pentru noi un test”, admite Florin Panea, proprietarul Leonardo, referindu-se la magazinele sub sigla Da Vinci, pe care compania le dezvolta de luna trecuta. Primul multibrand, care va vinde incaltaminte si marochinarie sub branduri precum Nero Giardini, Geox, Stonefly, Da Vinci sau Lea Foscatti, a fost deschis la mijlocul lunii octombrie, in Lotus Market din Oradea, pe o suprafata de 570 de metri patrati, in urma unei investitii de aproximativ 600.000 de euro. “Mai deschidem inca unul pana la sfarsitul acestui an si asteptam reactiile pietei. In functie de rezultate hotaram daca vom extinde reteaua”, precizeaza Gratian Ivan, directorul comercial al Leonardo, completand ca ideea unui lant de magazine pozitionat pe un segment mai inalt decat Leonardo este mai de mult in planurile companiei.
“Influentele crizei generale se resimt tot mai mult si aici, suprapuse peste un grad din ce in ce mai mare de indatorare a populatiei la banci, ceea ce duce la o scadere a cererii”, explica directorul comercial al Leonardo. Cu toate acestea, adauga Ivan, avem de-a face cu o piata in plina dezvoltare, cu tot mai multe proiecte de centre comerciale, iar consumatorii sunt sensibili la produsele de marca. Decizia Leonardo de a intra pe un segment superior nu este singulara. Roberto si Cristina Batlan, proprietarii marcii de incaltaminte Musette, vor deschide luna aceasta primul magazin premium, sub brandul Cristhelen B, intr-un spatiu de 70 de metri patrati inchiriat in America House.
“Ne-am repozitionat si vizam clientii cu venituri mari si foarte mari. Cristhelen B este linia premium a Musette si are deja o pondere de aproape 90% din produsele noastre”, precizeaza Cristina Batlan. Compania detine 11 magazine in tara, plus inca unul in Bulgaria, prin care vinde brandurile proprii Musette si Cristhelen B. Pana la sfarsitul acestui an, Musette va mai deschide doua magazine in Bulgaria.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA