CSR 2024. Kärcher curăţă România!

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 03 martie 2025 7 afişări

Motivaţie:

Kärcher, prezent în România din 2008, s-a impus ca un lider în industria echipamentelor de curăţenie, datorită angajamentului său constant faţă de inovaţie şi calitate, precum şi faţă de locurile în care îşi desfăşoară operaţiunile. Compania nu s-a limitat însă doar la a oferi soluţii de curăţenie performante, ci a adoptat o viziune integrată asupra responsabilităţii corporative, înţelegând că succesul său este strâns legat de bunăstarea comunităţilor în care activează. În calitate de specialist în curăţenie, Kärcher s-a implicat, de mai bine de 40 de ani, în susţinerea gratuită a conservării monumentelor şi clădirilor istorice. „Din 1980 am curăţat peste 190 de monumente si obiective istorice din toată lumea ca parte din activitatea noastră de protejare şi restaurare a unor locaţii de o importanţă istorică şi culturală”, conform reprezentanţilor companiei.

Descrierea proiectului:

Proiectul „Kärcher curăţă lumea” s-a desfăşurat şi pe plan local, anul acesta desfăşurându-se în Braşov, unde compania a contribuit la curăţarea a două obiective emblematice: Piaţa Sfatului şi clădirea Teatrului „Sică Alexandrescu”.

 

Procesul de implementare a acestui proiect a fost unul complex, desfăşurat pe parcursul a două săptămâni, implicând o echipă formată din 14 specialişti din cadrul Kärcher România. Aceştia au utilizat o gamă extinsă de echipamente profesionale, alese cu grijă pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecărui spaţiu inclus în cadrul proiectului. De la maşini de frecat-aspirat la aspiratoare umed-uscate şi aparate de spălat cu presiune, fiecare echipament a jucat un rol important în asigurarea unei curăţenii perfecte, protejând în acelaşi timp suprafeţele.

Kärcher România şi-a demonstrat angajamentul faţă de comunităţile locale printr-o serie de proiecte de amploare. În 2023, compania a derulat un proiect similar în Timişoara, proiect prin care a fost curăţată Piaţa Sfântul Gheorghe. 

 

Rezultate:

Prin curăţarea în detaliu a acestor obiective culturale, Kärcher a ajutat la păstrarea şi punerea în valoare a frumuseţii lor pentru generaţiile viitoare. Aceste iniţiative reflectă o strategie coerentă şi de durată a companiei, care se integrează într-o tradiţie globală de susţinere a patrimoniului cultural. 

Pentru Kärcher, aceste proiecte reprezintă mai mult decât simple acţiuni de curăţenie; ele sunt contribuţii semnificative la păstrarea şi protejarea istoriei şi culturii locale.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.