CSR 2024. Kärcher curăţă România!
Motivaţie:
Kärcher, prezent în România din 2008, s-a impus ca un lider în industria echipamentelor de curăţenie, datorită angajamentului său constant faţă de inovaţie şi calitate, precum şi faţă de locurile în care îşi desfăşoară operaţiunile. Compania nu s-a limitat însă doar la a oferi soluţii de curăţenie performante, ci a adoptat o viziune integrată asupra responsabilităţii corporative, înţelegând că succesul său este strâns legat de bunăstarea comunităţilor în care activează. În calitate de specialist în curăţenie, Kärcher s-a implicat, de mai bine de 40 de ani, în susţinerea gratuită a conservării monumentelor şi clădirilor istorice. „Din 1980 am curăţat peste 190 de monumente si obiective istorice din toată lumea ca parte din activitatea noastră de protejare şi restaurare a unor locaţii de o importanţă istorică şi culturală”, conform reprezentanţilor companiei.
Descrierea proiectului:
Proiectul „Kärcher curăţă lumea” s-a desfăşurat şi pe plan local, anul acesta desfăşurându-se în Braşov, unde compania a contribuit la curăţarea a două obiective emblematice: Piaţa Sfatului şi clădirea Teatrului „Sică Alexandrescu”.
Procesul de implementare a acestui proiect a fost unul complex, desfăşurat pe parcursul a două săptămâni, implicând o echipă formată din 14 specialişti din cadrul Kärcher România. Aceştia au utilizat o gamă extinsă de echipamente profesionale, alese cu grijă pentru a răspunde nevoilor specifice ale fiecărui spaţiu inclus în cadrul proiectului. De la maşini de frecat-aspirat la aspiratoare umed-uscate şi aparate de spălat cu presiune, fiecare echipament a jucat un rol important în asigurarea unei curăţenii perfecte, protejând în acelaşi timp suprafeţele.
Kärcher România şi-a demonstrat angajamentul faţă de comunităţile locale printr-o serie de proiecte de amploare. În 2023, compania a derulat un proiect similar în Timişoara, proiect prin care a fost curăţată Piaţa Sfântul Gheorghe.
Rezultate:
Prin curăţarea în detaliu a acestor obiective culturale, Kärcher a ajutat la păstrarea şi punerea în valoare a frumuseţii lor pentru generaţiile viitoare. Aceste iniţiative reflectă o strategie coerentă şi de durată a companiei, care se integrează într-o tradiţie globală de susţinere a patrimoniului cultural.
Pentru Kärcher, aceste proiecte reprezintă mai mult decât simple acţiuni de curăţenie; ele sunt contribuţii semnificative la păstrarea şi protejarea istoriei şi culturii locale.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro