Sloganul Made in Ro
Cartofi din Franţa, ceapa din Germania, roşii din Senegal, castraveţi din Grecia, vinete din Spania, ardei din Albania sau dovlecei din Turcia. Cam aşa arată coşul de cumpărături al unui român care se alimentează dintr-un supermarket.
„Noi suntem oameni simpli, ţărani care ştiu doar să producă, şi ne-am trezit acum că vrem să negociem cu oameni care au fost pregătiţi să negocieze”, spune Daniel Ciuhureanu, administrator al Brateşleg Grup din Galaţi, pentru ZF.
România s-a situat pe locul 6 în topul celor mari mari producători de cartofi din UE în 2020, pe locul 8 la roşii şi pe locul 7 la ceapă. Din această producţie semnificativă, 60% ajunge în pieţe, iar restul pe mesele agricultorilor sau la marginea drumului. Problema este că 65% din volume se fac în retailul modern, iar acolo ajunge doar sloganul Made in RO şi ceva usturoi românesc.
Roxana Petrescu este guest editor
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro