Tombolele, o solutie de moment de a creste traficul in mall-uri
O modalitate prin care centrele comerciale incearca sa-si creasca traficul este organizarea de evenimente, de la concerte la diferite tombole si concursuri.
"Evident, nu este suficient sa organizezi evenimente pentru a transforma vizitatorii in cumparatori, dar evenimentele reprezinta unul dintre elementele folosite frecvent pentru atragerea publicului in interiorul centrului comercial", declara Marius Barbu, directorul de dezvoltare al Mivan, dezvoltatorul Liberty Center. Potrivit lui Barbu, traficul in mall a crescut cu 7% in primele trei luni din 2010 comparativ cu ianuarie-martie 2009, cand centrul comercial inca beneficia de avantajul noutatii pe piata.
George Teleman de la Equest considera insa ca tombolele pot fi doar o solutie de moment de a creste traficul, eficienta pe o perioada determinata de timp. "Romanii in general si bucurestenii in special sunt satui de tombolele clasice in care se ofera un premiu in valoare mare (un autovehicul), daca te inscrii si astepti o perioada destul de indelungata. Pana la urma, un centru comercial nu trebuie sa se transforme in Loteria Romana".
Citeste mai multe in "Cele mai vizitate malluri din Bucuresti"
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro