Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life: „Am recunoscut de la început importanţa educaţiei şi acumulării de cunoştinţe ca pietre de temelie pentru dezvoltarea personală şi profesională”
De la primele sale aspiraţii în sectorul bancar până la construirea unei cariere de succes în asigurări, Carmina Dragomir a învăţat că fiecare provocare reprezintă o oportunitate de creştere şi că, prin educaţie şi tehnologie, poate schimba radical experienţa clienţilor. Care este viziunea sa pentru următorii 20 de ani într-un domeniu în care provocările sunt business as usual?
Carmina Dragomir, CEO, Metropolitan Life
Număr de angajaţi: peste 200
Carmina Dragomir are o experienţă de peste două decenii în industria serviciilor financiare. De-a lungul timpului, a ocupat mai multe funcţii de management în operaţiuni, finanţe, produse, IT, project management şi risk manage-ment. Din octombrie 2017 conduce, în calitate de CEO, Metropolitan Life România. La 1 iulie 2021, a preluat coor-donarea Cehiei, Slovaciei, Ungariei, Bulgariei şi Ucrainei, fiind astfel parte din echipa de leadership a regiunii EMEA. Este absolventă a Facultăţii de Informatică din cadrul ASE Bucureşti şi deţine un certificat Fellow Life Management LOMA Institute şi un certificat Harvard în leadership.
Ce perspectivă aveaţi în urmă cu 20 de ani în ce priveşte evoluţia profesională? Ce vă doreaţi să profesaţi, să realizaţi?
Am avut încă de la început o pasiune pentru domeniul financiar, care înclina în aspiraţiile mele iniţiale către indus-tria bancară. Am descoperit ulterior, în industria asigurărilor, un domeniu tânăr, dinamic, o piaţă de explorat, pre-cum şi o oportunitate continuă de învăţare şi dezvoltare. Am recunoscut de la început importanţa educaţiei şi acu-mulării de cunoştinţe ca pietre de temelie pentru dezvoltarea personală şi profesională. Pe parcursul celor peste 20 de ani de când activez în acest domeniu, am avut oportunitatea de a-l explora din mai multe perspective – de la operaţiuni şi finanţe, la creare produse, dezvoltare IT, project management şi managementul riscului. Pe măsură ce am descoperit complexitatea industriei de asigurări, m-am simţit tot mai atrasă şi motivată să înţeleg mai bine cum funcţionează şi să continui parcursul meu în acest domeniu, motivată de oportunitatea de a putea aduce un impact semnificativ şi schimbări pozitive în viaţa oamenilor. Rezonez cu piaţa asigurărilor de viaţă, precum şi cu oportunitatea de a aduce în viaţa oamenilor siguranţă şi protecţie financiară în faţa neprevăzutului. Simt că acest domeniu este legat intrinsec de dezvoltarea României, de educaţia financiară şi de a oferi fiecărei persoane instru-mentele de protecţie necesare, deoarece binele fiecărui client este, în fapt, în mâinile acestuia, prin deciziile luate pentru protecţia sa financiară.
Realitatea a coincis cu gândurile de atunci?
Consider că lumea asigurarărilor de viaţă reprezintă o provocare constantă, care continuă să mă motiveze şi acum, la peste 20 de ani de la prima interacţiune. Am fost nevoită să mă adaptez dinamismului şi impredictibilităţii vieţii şi noilor tehnologii şi cerinţelor pieţei, mereu în schimbare. Acest proces de învăţare permanent m-a ajutat să dezvolt abilităţi de leadership, care mă determină să colaborez eficient şi să ghidez echipa în ceea ce a rămas mereu con-stant – anume în a ne desfăşura activitatea cu excelenţă şi grijă faţă de cei din jur.
În ce priveşte următorii 20 de ani, cum vă aşteptaţi să evolueze compania şi domeniul în care lucraţi acum?
În ceea ce priveşte progresul Metropolitan Life din următoarele două decenii, sunt încrezătoare că vor urma şi mai multe rezultate excelente, în linie cu parcursul companiei din ultimii 25 de ani. Vom continua strategia dezvoltării serviciilor de protecţie financiară oferite clienţilor din România, continuând totodată investiţiile în operaţiuni şi digi-talizare. Anticipez schimbări semnificative în piaţa asigurărilor din România, ca urmare a progresului tehnologic rapid pe care noi ne angajăm să îl valorificăm, îmbunătăţind experienţa clienţilor.
BUSINESS Magazin a lansat anuarul 100 Cele mai puternice femei de afaceri, ediţia 2024. Ne-am propus ca în cadrul ediţiei de anul acesta a catalogului să descoperim împreună cu reprezentantele medi-ului de afaceri cum au fost cei 20 de ani pe care i-am trăit şi la ce ne aşteptăm pentru următoarele două de-cenii.Carmina Dragomir, CEO al Metropolitan Life, este una dintre doamnele prezentate în ediţia din acest an a acestui proiect.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro