Bijuterii all inclusive
Italiencele fara genti, pantofi si bijuterii ar fi niste urmase nedemne de stramosii lor extravaganti, romanii. Asa ca o creatoare contemporana de bijuterii s-a gandit sa le imbine pe toate si a conceput o linie de accesorii "all inclusive"...
Lansata in Italia in 2005, iar la noi anul acesta in magazinele B&B, linia cuprinde pandantive sub forma de posete miniaturale din aur sau argint, in forma de inima sau mici cufere, prinse cu "ace de siguranta" ori catarame batute in diamante sau flori roz. Amulete ca lacate, trifoi sau potcoave miniaturale completeaza colectia de genti si pantofi, lucrate cu migala, pana la cele mai mici detalii (de la incuietori si tocuri, la imprimeuri) si atasate de lanturi ori bratari.
Si cel putin Simonei Rosato amuletele acestea
i-au purtat noroc: are o afacere pe cat de noua, pe atat de spectaculos consolidata. Conduce de 6 ani propria firma cu sediul la Arezzo, in inima Toscanei, dar in lumea bijuteriilor de lux a intrat de aproape 20 de ani, dupa ce a studiat economia si comertul. Pe cand avea 30 de ani, dupa 12 ani in care lucrase pentru o firma din domeniu, italianca a decis sa mearga pe cont propriu si a pus bazele unui business, alaturi de sotul sau. Astfel, au cumparat firma 7AR, care fabrica bijuterii si le distribuia international.
Peste sase ani, in 2004, Simona Rosato crea prima linie de bijuterii sub propria marca, Rosato, care astazi are o distributie internationala si pe care o prezinta ea insasi in fata publicului american, pe Home Shopping Network. Firma are 145 de angajati si o cifra de afaceri de 80 de milioane de euro si a intrat de curand in grupul de moda Mariella Burani, care include, intre altele, branduri ca Vivienne Westwood si Miss Sixty.
O miscare fireasca, de vreme ce fondatoarea ar vrea ca bijuteriile Rosato sa fie accesoriul ideal al hainelor de designer. Simona se implica in toate aspectele afacerii si tine mult la traditia artizanala toscana, cele mai multe dintre piese fiind lucrate manual. Deseneaza modele noi si ii place sa se joace cu bijuteriile: amuletele pot fi scoase si inlocuite, un colier si un inel se pot transforma in altceva, daca piesele sunt asamblate altfel. La Arrezo, ca in orice alt laborator stiintific sau artistic, se experimenteaza cu pietre semipretioase, diamante, perle de cultura, emailuri, argint, aur alb si galben. Dar succesul colectiei nu se bazeaza pe materiale, ci pe designul "jucaus" si inedit in lumea bijuteriilor glam. In aceasta privinta, Simona recunoaste ca "a crea e un risc, e mult mai usor sa copiezi, dar asta nu e deloc stimulant".
Parte din succes se datoreaza, desigur, campaniilor publicitare. Pentru cele mai recente colectii au fost alese 3 sex-simboluri: Demi Moore pentru linia feminina, dansatorul de flamenco Joaquin Cortes si fotbalistul Stefano Bettarini, pentru cea masculina. Fotografii campaniilor sunt, de asemenea, vedete in domeniul lor: Mario Testino (cel mai faimos fotograf de moda din lume), respectiv Peter Lindbergh.
In Italia linia "Bags" a fost lansata prin cateva evenimente mondene organizate in locatii de prestigiu precum Villa Bonin (Vicenza), Pepeete e Villa Papeete (Milano Marittima) sau Billionaire (Porto Cervo). La noi, lansarea a avut loc in luna mai la clubul Bamboo. Firma are doua magazine proprii la Milano si Florenta, inca doua urmand sa fie deschise in Rusia (Moscova) si Spania. Dintre cele cinci colectii, cea mai scumpa e Allure & Comfort (intre 900 de euro si 2.000 de euro), iar cea mai accesibila, Silver Is Fun (argint, accesorii vesele, cu preturi medii pana in 230 de euro). Colectia pentru barbati, World Collection, are preturi cuprinse intre 135 de euro si 500 de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro