Ce legătură au maşinile cu moda de lux
Industria auto se întâlneşte cu moda fie prin sponsorizări de evenimente, aşa cum procedează Mercedes-Benz, ori prin includerea unor maşini, sau mai precis a unor bucăţi din ele în paradele de prezentare a unor noi colecţii.
Această din urmă soluţie a fost adoptată de casa Carven pentru recentul său spectacol de la Paris, dar nu numai, scrie Financial Times. Un alt producător, Mini, a apelat la Puma pentru colecţia Mini by Puma de haine, pantofi şi accesorii, iar Porsche a mers până într-acolo încât să-şi lanseze propria colecţie de toamnă/iarnă 2013 la Săptămâna Modei de la New York.
Colecţia Porsche, lansată prin Porsche Design, companie creată în 1972, se încadrează în strategia acesteia de repoziţionare ca brand de modă şi accesorii de lux, care prevede lansarea unei colecţii de lifestyle, cu articole vestimentare, pantofi şi accesorii pentru bărbaţi şi femei, sub coordonarea creatorului Thomas Steinbrueck, care a colaborat cu casa Elie Saab.
În alte cazuri, industria auto apelează la cei din lumea modei la capitolul consultanţă. Spre exemplu, Chrysler i-a cerut părerea lui John Varvatos, creator de modă masculină din New York, cu privire la designul modelului Chrysler 300C, iar Ford a apelat la Anthony Prozzi, fost la DKNY, care acum se ocupă de interiorul maşinilor firmei americane. Hermès a colaborat cu Bugatti pentru o versiune specială a modelului Veyron sau cu hotelul Four Seasons George V din Paris, care a solicitat o versiune personalizată Rolls-Royce Phantom.
Mai mult, casa de modă Courrèges, care a început să proiecteze maşini electrice în anii şaizeci, are de gând să lanseze în parteneriat cu un producător european o gamă de modele proiectate de soţia fondatorului şi încă nelansate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro