Cele două cuvinte pe care Steve Jobs le-a urât
Allison Johnson este fostă vicepreşedinte a Apple Worldwide Marketing Communication şi a avut ocazia să lucreze în mod direct cu Steve Jobs, în perioada 2005 - 2011. Într-un interviu recent, Johnson a dezvăluit cuvintele pe care Steve Jobs nu putea să le suporte.
Fosta vicepreşedinte a Apple Worlwide Marketing Communication a declarat, într-un interviu acordat unui reporter al Business Insider că Steve Jobs ura cuvintele “branding” şi “marketing”.
“Steve era de părere că oamenii asociază brandurile cu advertisingul TV, cu reclamele şi lucrurile artificiale. Cel mai important aspect pentru Jobs era relaţia oamenilor cu produsul aşa că, de fiecare dată când spuneam <brand> eram atenţionaţi”.
În ce priveşte marketingul, Johnson a declarat că “marketingul înseamnă că trebuie să vinzi ceva cuiva. Dacă nu aduci valoare, dacă nu educi publicul în legătură cu produsul, dacă nu îi ajuţi să valorifice la maximum produsul – acest lucru înseamnă că faci doar vânzare. Şi nu ar trebui să lucrezi astfel”.
Totuşi, marketingul este unul dintre domeniile la care Apple se pricepe cel mai bine. Cum a putut să declare fondatorul Apple că acesta era un cuvânt nepotrivit în companie? Răspunsul lui Johnson a fost că Apple şi-a tratat campaniile de lansare ca eforturi masive de educare a publicului despre noile produse ale companiei prin comunicarea eficientă a beneficiilor experienţei folosirii produselor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro