Cum arată brazii licitaţi la Gala Festivalul Brazilor de Crăciun (GALERIE FOTO)
Cea de-a 13-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun, desfăşurată vineri la Bucureşti, a ajutat la strângerea sumei de 155.000 euro din biletele de tombolă, sponsorizări şi licitaţia celor 23 de brăduţi. Brazii licitaţi în cadrul Galei au fost creaţi special pentru acest eveniment de designeri, instituţii şi de copiii de la Salvaţi Copiii.
Fondurile colectate vor fi folosite pentru programele educaţionale Educaţie Preşcolară, Şcoală după Şcoală şi A Doua Şansă, în care sunt incluşi aproximativ 2.000 de copii şi familiile lor.
Pentru ediţia de anul acesta au fost creaţi 23 de brăduţi originali, din care următorii 13 brazi au intrat în licitaţia serii:
1 Bradul Bucharest Design Center (Anca Fetcu) – 6.300 de euro, achiziţionat de RA-RA Parc, Adina Plopeanu
2 Bradul lui Alexandru Ghilduş – 4.000 de euro, achiziţionat de Class Living, Camelia Şucu
3 Bradul Doinei Levintza – 3.800 de euro, achiziţionat de Anca Vlad
4 Bradul Ramonei Filip – 3.400 de euro, achiziţionat de Clifford Chance Badea, Daniel Badea
5 Bradul DIZAINĂR – 3.400 de euro, achiziţionat de Luxoft, Cosmin Potlogeanu
6 Bradul Agatha Blank & Bucharest Shopping & Bonpoint – 3.100 de euro, achiziţionat de LIDL, Georgiana Tugearu
7 Bradul Malvina Cervenschi – 2.800 de euro, achiziţionat de Fundaţia Alexandrion, Nawaf Salameh
8 Bradul Iris Şerban – 2.000 de euro, achiziţionat de Emagic Concerts, Guido Janssens
9 Bradul Stephan Pelger – 1.200 de euro, achiziţionat de LIDL, Georgiana Tugeanu
10 Bradul Carmen Ormenişan – 1.200 de euro, achiziţionat de Emagic Concerts, Guido Janssens
11 Bradul Lena Criveanu – 1.000 de euro, achiziţionat de BMW România, Amalia Năstase
12 Bradul Wilhelmina Arz – 700 de euro, achiziţionat de Tonica Group, Otilia Spătaru Ostroţki
13 Bradul Salvaţi Copiii – 4.000 de euro oferiţi de BMW, BCR, Ioana Iordache
Cum arată brazii licitaţi la Gala Festivalul Brazilor de Crăciun (GALERIE FOTO)
Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri organizat anual de Salvaţi Copiii România, care are ca centru de interes o licitaţie specială de brazi de Crăciun, creaţi exclusiv pentru această ocazie de unii dintre cei mai cunoscuţi designeri români.
Festivalul Brazilor de Crăciun a facilitat până acum accesul la educaţie pentru 18.700 de copii din mediile defavorizate prin strângerea sumei de 2.669.100 de euro în ediţiile anterioare. Aceşti bani au fost folosiţi pentru reintegrarea şcolară a copiilor care muncesc şi prevenirea abandonului şcolar în comunităţile sărace, dându-le copiilor dreptul la educaţie. De asemenea, familiile lor au primit ajutor financiar şi consiliere în centrele educaţionale Salvaţi Copiii România.
Comitetul de Organizare al Festivalului Brazilor de Crăciun din acest an i-a avut în componenţă pe Amalia Năstase (manager Eventures), Andreea Raicu, Andi Moisescu (realizator TV), Corina Bârlădeanu (manager 2activePR), Ioana Iordache (general manager, Leo Burnett), Liviu Sfrija (director general Terrabisco), Tereza Munteanu (managing partner Wunderman), Gabriela Alexandrescu (preşedinte executiv Salvaţi Copiii România).
Salvaţi Copiii România este o organizaţie neguvernamentală activă în domeniul promovării drepturilor copilului din 1990. În cei 23 de ani activitate, peste 750.000 de copii au beneficiat de programele organizaţiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro